Dla prelegentów

Zgłoszenia wystąpień, warsztatów i plakatów prosimy nadsyłać na adres etee@agh.edu.pl do dnia 19 stycznia 2018 r.
WYSTĄPIENIE Z PUBLIKACJĄ ARTYKUŁU
Publikacja artykułu w materiach konferencyjnych, przedstawienie artykułu w formie tradycyjnej prezentacji podczas konferencji oraz krótka sesję pytań do prelegenta na zakończenie prezentacji. Streszczenie artykułu powinno zawierać opis założeń i wnioski.Artykuły zostaną opublikowane w Zeszytach Naukowych WEiA PG (10 punktów wg MNiSW w 2017 roku, punktacja w 2018 roku nie jest jeszcze znana), lub w Magazynie edukacji elektronicznej EduAkcja (6 punktów wg MNiSW). Miejsce publikacji wskaże Komitet Naukowy, uwzględniając profil i możliwości wydawnicze pisma.Do publikacji przyjęte zostaną te artykuły, które uzyskają przynajmniej dwie pozytywne recenzje, a autorzy dostarczą oświadczenie o prawach autorskich. Dodatkowym warunkiem jest wniesienie w terminie opłaty konferencyjnej.

Instrukcja dla autorów – przygotowanie publikacji do druku

Za ostateczną formę opracowanego artykułu jest odpowiedzialny autor. Wydruk będzie przygotowany na podstawie dostarczonego pliku. Przed przygotowaniem tekstu i wysłaniem pliku proszę zapoznać się dokładnie z instrukcją formatowania artykułu [Pobierz DOC]

Oświadczenie o prawach autorskich

Publikacja artykułu jest możliwa tylko po złożeniu oświadczenia o prawach autorskich, według wzoru [Pobierz DOC].

WYSTĄPIENIE BEZ PUBLIKACJI ARTYKUŁU
Przedstawienie tematu w formie tradycyjnej prezentacji oraz krótka sesja pytań do prelegenta na zakończenie wystąpienia.
Streszczenie wystąpienia powinno zawierać pełny opis prezentowanego zagadnienia. Pobierz formularz zgłoszenia (aktywny PDF do wypełniania).
WARSZTATY
Aktywna formuła sesji, podczas której uczestnicy współpracują w grupie nad proponowanym zagadnieniem i nabywają praktyczne umiejętności wykorzystania e-technologii w kształceniu.
Streszczenie warsztatu powinno zawierać cele, rezultaty i opis planowanej formy pracy oraz informację dla uczestników o konieczności przyniesienia własnych komputerów (jeśli plan warsztatu zakłada pracę przy komputerach). Pobierz formularz zgłoszenia (aktywny PDF do wypełniania).

Informacje organizacyjne

Forma: praca w grupie aktywnymi metodami
Wyposażenie sali: organizator zapewnia bezprzewodowy dostęp do Internetu, rzutnik, flipchart, mazaki. Organizator nie zapewnia komputerów dla uczestników.
Czas trwania: 1h 30 min
Wielkość grupy: max. 20 osób

PLAKAT
Celem sesji plakatowej jest zapewnienie przestrzeni i czasu dla interakcji i nieformalnych dyskusji z uczestnikami konferencji na temat realizowanych projektów, inicjatyw czy badań. Plakat powinien prezentować zagadnienie w sposób umożliwiający zrozumienie w ciągu 10-15 minut.
Streszczenie plakatu powinno zawierać pełny opis prezentowanego zagadnienia. Pobierz formularz zgłoszenia (aktywny PDF do wypełniania).

Informacje organizacyjne

Plakaty mogą być zaprezentowane w tradycyjnym (drukowanym) formacie lub w formie prezentacji multimedialnej.
Plakat drukowany: organizator zapewnia stojak, maksymalny rozmiar plakatu to A2.
Plakat multimedialny: autor musi samodzielnie zadbać o stronę techniczną prezentacji, organizator zapewnia bezprzewodowy dostęp do Internetu i zasilanie 220V

 

KRYTERIA OCENY
Aby zapewnić oryginalność i wysoki poziom wystąpień oraz ich zgodność z tematyką konferencji, nadsyłane propozycje wystąpień są recenzowane wg następujących kryteriów:· Oryginalność: wystąpienie prezentuje nowe idee, projekty, zagadnienia, wyniki i wnioski z przeprowadzonych badań lub proponuje nowe perspektywy/ formy pracy, projektowania, podejścia do kształcenia.
· Angażująca, ważna tematyka: zagadnienie ma potencjał, aby zaangażować i zaciekawić uczestników konferencji poprzez poruszenie kwestii szczególnie istotnych dla tej grupy docelowej.
· Wysoki poziom: wnioski są poparte wystarczającymi danymi i literaturą.
· Zgodność z tematyką konferencji: wystąpienie wpisuje się w jeden z tematów konferencji.