eSLP Short Learning Programmes
Program: Erasmus+
Realizacja: 1.1.2018-31.12.2020
Partnerzy: EADTU (koordynator), FernUniversität in Hagen, The Open University (OUUK), Open Universiteit (OUNL), Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED), Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Hellenic Open University (HOU), Università Telematica Internazionale (UNINETTUNO), Anadolu University (AU), Universidade Aberta, OPEN UNIVERSITY OF CYPRUS(OUC), University of Jyväskylä, KU Leuven, National Association of Distance Education (NADE), AGH Centrum e-Learningu
Cel: opracowanie koncepcji krótkich programów kształcenia (SLP – short learning programmes) w uczelniach wraz z ramami wdrożenia i rekomendacjami tworzenia wspólnych programów w ramach partnerstwa.
Nagrania wystąpień zrealizowanych w ramach seminarium eSLP “Good practices and the action plan for blended learning programmes”, które odbyło się 5 i 6 listopada 2020 r.
Ramy prawne i możliwości rozwijania kształcenia poza regularnymi studiami: Aleksandra Matukin-Szumlińska (COK AGH) Continuing education and continuing professional development strategy at AGH
Uznawanie efektów kształcenia: dobre praktyki: Clare Dunn (OU UK) Challenges and opportunities for the recognition of short learning programmes
Alternatywne możliwości potwierdzania efektów kształcenia: Alessandra Antonaci & Piet Henderikx, (EADTU) Microcredentials in higher education, a European discussion
Model kształcenia mieszanego dla uczelni: Piet Henderikx (EADTU) The European Maturity Model for blended education- EMBED
Strategia wdrażania kształcenia mieszanego w uczelni: Wouter Hustinx (PXL University) Institutional development strategies for blended learning
Elementy gamifikacji i budowanie zaangażowanie w kursach mieszanych: Alessandra Antonaci (EADTU) Blended course design with elements of gamification and engagement for the students