Wszystkie aktualności Wszystkie aktualności Otwarty e-podręcznik „Fotowoltaika” Nauka nigdy się nie kończy Wspinaczka po taksonomii Blooma Rysując angażuj do współpracy – praktyka Edutech. Technologia dla edukacji De Niro korzystałby z Miro – o tablicy do współpracy online Infografika dla akademika – DIY Desgin Thinking zdalnie Otwarty kurs: Corporate Social Responsibility (CSR) Komunikacja międzypokoleniowa Jak założyć uszy żyrafy? Jak słuchać, żeby studenci mówili Rysując angażuj do współpracy Otwarty kurs: angielski specjalistyczny Tydzień Otwartej Edukacji Przepis Hortona, co robić w e-learningu? Edukacja i uczucia e-Podręcznik „Podstawy chemii polimerów” Otwarty e-podręcznik „Komunikacja społeczna” Otwarty kurs: Elementy geofizyki ogólnej E-stories, czyli storytelling w edukacji Breakout rooms O storytellingu Otwarty kurs: Smart City Smart Community Otwarty kurs: Inżynieria materiałowa O prokrastynacji Creative Writing Jak pisać instrukcje – instrukcja Laur Dydaktyka AGH Apel KRASP-RGNiSW-PAN-PSRP-KRD Seminarium eSLP DigCompEdu kompetencje cyfrowe Zdalne egzaminy: instrukcja Inżynier plus: kompetencje społeczne Nowości i pro-tipy: Wirtualna Klasa na UPeL Zajęcia zdalne: wyjaśnienie Praca zdalna: o sztuce wyznaczania granic Dobrostan (cyfrowy) nauczyciela Dzień dobry, co nowego na UPeL? Mapa dydaktycznej podróży z CeL! Zapraszamy na mini e-TEE online Talenty i mocne strony Nakręć z nami film! UPeL bez tajemnic. Tutoriale od CeL Sprawdzanie obecności podczas zajęć online Recepta na zdalny egzamin (webinar) Prowadzenie zajęć online – kwestie formalne Rezerwowanie i informowanie Raportowanie zajęć online Usuwanie plików z wirtualnej klasy « Poprzednie 1 2 3 4 … 9 Następne »