Debata oksfordzka

7

 

Debata oksfordzka [25.04]

 

Debata oksfordzka to skuteczne narzędzie w pracy dydaktycznej gwarantujące pełne zaangażowanie studentów. Jest szczególnie użyteczne jako metoda aktywizacji grupy, w której przeważają osoby niechętnie zabierające głos z własnej inicjatywy. Sprawdza się także jako narzędzie w edukacji zdalnej, w sytuacji, w której przykucie uwagi studentów jest dodatkowo utrudnione. W proponowanej przez nas zmodyfikowanej wersji debata oksfordzka może być prowadzona także w trybie asynchronicznym.

Podczas szkolenia:

    • poznasz zasady, przebieg i korzyści związane z zastosowaniem debaty oksfordzkiej;
    • zobaczysz, jak można zrealizować debatę online, zarówno synchronicznie, jak i asynchronicznie.


Forma: warsztaty stacjonarne
Potwierdzenie: zaświadczenie
Prowadzenie: Jowita Guja z WH AGH

Udział pracowników AGH w Programie doskonalenia kompetencji dydaktycznych regulują Zasady (link). Wypełnienie formularza zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją tych Zasad. Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia szkolenia.

 

ZAPISY ZAMKNIĘTE

To świetny trening umysłu, logicznego myślenia, opracowania strategii. Jak granie w szachy gdzie losuje się kolor pionków, który tylko określa kto zaczyna partię, a dobór ruchów zależy od pomysłowości i kreatywności.

z ewaluacji szkolenia