Debata oksfordzka
Debata oksfordzka to skuteczne narzędzie w pracy dydaktycznej gwarantujące pełne zaangażowanie studentów. Jest szczególnie użyteczne jako metoda aktywizacji grupy, w której przeważają osoby niechętnie zabierające głos z własnej inicjatywy. Sprawdza się także jako narzędzie w edukacji zdalnej, w sytuacji, w której przykucie uwagi studentów jest dodatkowo utrudnione. W proponowanej przez nas zmodyfikowanej wersji debata oksfordzka może być prowadzona także w trybie asynchronicznym.
Podczas szkolenia:
-
- poznasz zasady, przebieg i korzyści związane z zastosowaniem debaty oksfordzkiej;
- zobaczysz, jak można zrealizować debatę online, zarówno synchronicznie, jak i asynchronicznie.
Forma: warsztaty stacjonarne
Potwierdzenie: zaświadczenie
Prowadzenie: Jowita Guja z WH AGH
Debata oksfordzka | ZAPISY NIEDOSTĘPNE |
---|
To świetny trening umysłu, logicznego myślenia, opracowania strategii. Jak granie w szachy gdzie losuje się kolor pionków, który tylko określa kto zaczyna partię, a dobór ruchów zależy od pomysłowości i kreatywności.
Wzbogacę seminaria i ćwiczenie o dyskusje. Rozważę też organizację poza zajęciami debat oksfordzkich np. w ramach kół naukowych.
Inna forma przekazania wiedzy, pole do dyskusji, pogłębiania wątków. Super!