Flipped classroom, czyli jak odwrócić zajęcia

Zaangażowanie zawodowe

Nauczanie i uczenie się

Wspieranie cyfrowych kompetencji studentów

Wzmacnianie studentów

 

Flipped classroom, czyli jak odwrócić zajęcia [01.03]

Jeśli znudziły Cię już miniwykłady podczas ćwiczeń i poszukujesz ciekawych form oraz sposobów aktywizacji studentów do samodzielnej pracy, to nie może Cię zabraknąć na tym szkoleniu. Pokażemy jak mieszać (blended learning) formy online i stacjonarne z zastosowaniem modelu odwróconych zajęć, czyli flipped classroom.

Co oznacza w praktyce postawienie „na głowie” tradycyjnego modelu zajęć? Jak najlepiej wykorzystywać czas spotkania twarzą w twarz ze studentami? Dlaczego warto przesłać studentom materiały do samodzielnej nauki przed zajęciami? Jak znaleźć czas na pracę indywidualną ze studentami? Odpowiedzi pomoże nam odnaleźć właśnie Flipped Classroom.

Podczas szkolenia:

    • doświadczysz na własnej skórze pracy w modelu odwróconych zajęć;
    • zaprojektujesz własnej zajęcia w tym podejściu, otrzymując bogatą informację zwrotną;

Warsztat poprzedzony jest samodzielną pracą online na platformie UPeL (ok. 45 min)
Materiały dostępne na UPeL : od 22.02.2023.
Data warsztatu stacjonarnego: 01.03.2023; godz.: 09:15-13:00

Forma: mieszana (część online i stacjonarne warsztaty)
Potwierdzenie: zaświadczenie, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie: Kamila Gandecka, Magdalena Wierzańska
Zapytaj o szczegóły: wierzanska@agh.edu.pl, kgandecka@agh.edu.pl

FLIPPED CLASSROOM, CZYLI JAK ODWRÓCIĆ ZAJĘCIA    [DATA]    ZAPISY WKRÓTCE

Polecam, ponieważ obecny sposób prowadzenia zajęć nie angażuje studentów w wystarczającym stopniu. Dodatkowo studenci posiadają różne tempo przyswajania wiedzy, a ta metoda pozwala im na wcześniejsze przygotowanie się do zajęć.

z ewaluacji szkolenia

Kurs jest bardzo ciekawie zorganizowany. Od samego początku wprowadza nas w założenia flippowania w dydaktyce. Uczestnicy testują na sobie poszczególne elementy odwróconej klasy.

Wiedzę wykorzystam na zajęciach ze studentami niestacjonarnymi, gdzie zakres materiału jest bardzo duży a bardzo mało godzin stacjonarnych.