Zaangażowanie zawodowe
Nauczanie i uczenie się
Wspieranie cyfrowych kompetencji studentów
Wzmacnianie studentów
Flipped classroom, czyli jak odwrócić zajęcia [01.03]
Jeśli znudziły Cię już miniwykłady podczas ćwiczeń i poszukujesz ciekawych form oraz sposobów aktywizacji studentów do samodzielnej pracy, to nie może Cię zabraknąć na tym szkoleniu. Pokażemy jak mieszać (blended learning) formy online i stacjonarne z zastosowaniem modelu odwróconych zajęć, czyli flipped classroom.
Co oznacza w praktyce postawienie „na głowie” tradycyjnego modelu zajęć? Jak najlepiej wykorzystywać czas spotkania twarzą w twarz ze studentami? Dlaczego warto przesłać studentom materiały do samodzielnej nauki przed zajęciami? Jak znaleźć czas na pracę indywidualną ze studentami? Odpowiedzi pomoże nam odnaleźć właśnie Flipped Classroom.
Podczas szkolenia:
-
- doświadczysz na własnej skórze pracy w modelu odwróconych zajęć;
- zaprojektujesz własnej zajęcia w tym podejściu, otrzymując bogatą informację zwrotną;
Warsztat poprzedzony jest samodzielną pracą online na platformie UPeL (ok. 45 min)
Materiały dostępne na UPeL : od 22.02.2023.
Data warsztatu stacjonarnego: 01.03.2023; godz.: 09:15-13:00
Forma: mieszana (część online i stacjonarne warsztaty)
Potwierdzenie: zaświadczenie, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie: Kamila Gandecka, Magdalena Wierzańska
Zapytaj o szczegóły: wierzanska@agh.edu.pl, kgandecka@agh.edu.pl
FLIPPED CLASSROOM, CZYLI JAK ODWRÓCIĆ ZAJĘCIA [DATA] | ZAPISY WKRÓTCE |
---|
Polecam, ponieważ obecny sposób prowadzenia zajęć nie angażuje studentów w wystarczającym stopniu. Dodatkowo studenci posiadają różne tempo przyswajania wiedzy, a ta metoda pozwala im na wcześniejsze przygotowanie się do zajęć.
Kurs jest bardzo ciekawie zorganizowany. Od samego początku wprowadza nas w założenia flippowania w dydaktyce. Uczestnicy testują na sobie poszczególne elementy odwróconej klasy.
Wiedzę wykorzystam na zajęciach ze studentami niestacjonarnymi, gdzie zakres materiału jest bardzo duży a bardzo mało godzin stacjonarnych.