Empowering Learners
Teaching and Learning
Projektowanie motywacji [12-16.12]
Wzmacnianie wewnętrznej motywacji studentów, czy to w tradycyjnym nauczaniu czy na kursie online, to ogromne wyzwanie. Często jako prowadzący zmagamy się z poczuciem, że nic więcej już nie jesteśmy w stanie zrobić, aby podnieść poziom zaangażowania studentów. Dlaczego tracą zainteresowanie? Czemu nie pracują twórczo? Jak można ich zachęcić do podjęcia własnych poszukiwań w dziedzinie?
Wpływ nauczyciela na postawę studenta jest oczywiście ograniczony. Możemy jednak świadomie włączyć w projekt naszego kursu elementy, które sprzyjają odnalezieniu w sobie pasji do nauki i pracy.
Jest to kurs typu „daily challenge” – codziennie jeden temat i jedna aktywność do wykonania.
W trakcie szkolenia:
-
- poznasz kluczowe dla nauki online teorie motywacji wewnętrznej;
- zastosujesz teorię w praktycznych i krótkich ćwiczeniach;
- otrzymasz na własność przydatne narzędzie projektowania.
Forma: online
Daty: 12-16.12.2022
Potwierdzenie: badge (cyfrowa odznaka)
Prowadzenie: Wojciech Baran
Zapytaj o szczegóły: wbaran@agh.edu.pl
PROJEKTOWANIE MOTYWACJI [12-16.12] | GRUPA PEŁNA |
---|
To szkolenie obudziło we mnie tęsknotę za kreatywnością i wyjściem poza sztywne ramy norm, sylabusów, ocen pracowniczych. Zobaczyłam, że można inaczej, przypomniałam sobie, że do pracy kreatywnej potrzebne jest skupienie.
W tym kursie odkryłam coś dla siebie i dla pracy zawodowej. Szczególnie mocno przeżyłam dzień, w którym należało narysować swój wykres Flow. Po ilości postów na forum widać było, że nie tylko mnie poruszył ten temat.
Pomysły kolegów, jakie na tym kursie przedstawili, otwierają nam większa perspektywę patrzenia na studenta i sposób na zmotywowanie jego, jak i siebie. Skoro kolega, tak robi i działa, to może i ja spróbuję, będzie ciekawie, inaczej.