E-learning akademicki certyfikacja

 

e-Learning akademicki – certyfikacja [30.05 – 24.06]

 
Dlaczego warto?

Szkolenie nadaje stałe uprawnienia, aby zamieniać zajęcia tradycyjne na zajęcia realizowane online na AGH – nie tylko w czasie zamknięcia Uczelni.

Dla kogo?

Wiemy, że podczas pandemii dydaktycy na AGH wykonali samodzielnie ogromną pracę, ucząc się w krótkim czasie, jak organizować i prowadzić zajęcia online. Podczas tego szkolenia nie będziesz więc musiał powtarzać tego, co już umiesz. Chcemy zapewnić Ci wysokiej jakości informację zwrotną, podzielić się metodami kształcenia w sieci i dać Ci możliwość zaplanowania dalszego rozwoju w tej dziedzinie.

Na szkoleniu m.in.:

  • poznasz różne formy e-learningu akademickiego,
  • rozwiniesz swoje umiejętności w korzystaniu z Uczelnianej Platformy e-Learnigowej (UPeL AGH),
  • nabędziesz wiedzy o zasadach projektowania ćwiczeń online
  • dowiesz się, na czym polega rola Centrum e-Learningu i jakie przygotowaliśmy dla Ciebie wsparcie.

Szkolenie składa się z dwóch części:

  • Online: 10h szkolenia online na przestrzeni trzech tygodni;
  • Warsztaty: 2h w formie online lub stacjonarnej;

 

Zajęcia online odbywają się asynchronicznie. Oznacza to, że w ramach danego tygodnia szkolenia sam decydujesz, kiedy zapoznasz się z materiałem, czy zrealizujesz ćwiczenie. Jedynymi wyjątkami od tej reguły są webinar o Blended Learning w trakcie szkolenia oraz końcowe warsztaty.

Potwierdzenie: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie:  Marta Stąporek, Paula Hmiedat, Wojciech Baran, Kamila Gandecka, Karolina Grodecka
Zapytaj o szczegóły: cel@agh.edu.pl

CERTYFIKACJA [30.05 – 24.06] GRUPA PEŁNA

Zapisując się na szkolenie spodziewałam się otrzymać garść technicznych informacji o tym jak działać na platformie. Miłym zaskoczeniem były dla mnie wskazówki metodyczne oraz ogromna ilość inspiracji do ćwiczeń.

dr inż. Edyta Pięciorak
WIMiR AGH

Na kursie dowiedziałem się o kilku nieznanych mi wcześniej funkcjonalnościach platformy
UPEL. Ponadto kurs w sposób skondensowany pokazuje potencjalne kierunki, w których można rozwijać kurs on-line czy wspierać zajęcia stacjonarne.

z ewaluacji szkolenia

Ciekawie poprowadzone szkolenie. Szczególnie w zakresie materiałów widać było jak dużo pracy zostało włożone w przemyślenie i przygotowanie kursu. A warsztaty umożliwiły inne spojrzenie na prowadzenie dydaktyki.

dr inż. Andrzej Izworski
Prodziekan ds. Kształcenia, WEAIiIB, AGH