Zaangażowanie zawodowe
Nauczanie i uczenie się
e-Learning akademicki – certyfikacja [12.06 – 07.07]
Dlaczego warto?
Szkolenie nadaje stałe uprawnienia, aby zamieniać zajęcia tradycyjne na zajęcia realizowane online na AGH – nie tylko w czasie zamknięcia Uczelni.
Dla kogo?
Wiemy, że podczas pandemii dydaktycy na AGH wykonali samodzielnie ogromną pracę, ucząc się w krótkim czasie, jak organizować i prowadzić zajęcia online. Podczas tego szkolenia nie będziesz więc musiał powtarzać tego, co już umiesz. Chcemy zapewnić Ci wysokiej jakości informację zwrotną, podzielić się metodami kształcenia w sieci i dać Ci możliwość zaplanowania dalszego rozwoju w tej dziedzinie.
Na szkoleniu m.in.:
- poznasz różne formy e-learningu akademickiego,
- rozwiniesz swoje umiejętności w korzystaniu z Uczelnianej Platformy e-Learnigowej (UPeL AGH),
- nabędziesz wiedzy o zasadach projektowania ćwiczeń online
- dowiesz się, na czym polega rola Centrum e-Learningu i jakie przygotowaliśmy dla Ciebie wsparcie.
Szkolenie składa się z dwóch części:
- Online: 10h szkolenia online na przestrzeni trzech tygodni; w tym 9h asynchronicznie i 1h webinaru synchronicznie;
- Warsztaty: 2h w formie online lub stacjonarnej;
Zajęcia online odbywają się asynchronicznie. Oznacza to, że w ramach danego tygodnia szkolenia sam decydujesz, kiedy zapoznasz się z materiałem, czy zrealizujesz ćwiczenie. Jedynymi wyjątkami od tej reguły są webinar o Blended Learning w trakcie szkolenia oraz końcowe warsztaty.
Potwierdzenie: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie: Magdalena Wierzańska, Kamila Gandecka.
Daty: 12.06 – 07.07.2023
Spotkania synchroniczne:
Webinar: drugi tydzień kursu
Warsztat online: trzeci tydzień kursu
Zapytaj o szczegóły: cel@agh.edu.pl
CERTYFIKACJA 12.06 – 07.07 | ZAPISY WKRÓTCE |
---|
Zapisując się na szkolenie spodziewałam się otrzymać garść technicznych informacji o tym jak działać na platformie. Miłym zaskoczeniem były dla mnie wskazówki metodyczne oraz ogromna ilość inspiracji do ćwiczeń.
WIMiR AGH
Na kursie dowiedziałem się o kilku nieznanych mi wcześniej funkcjonalnościach platformy
UPEL. Ponadto kurs w sposób skondensowany pokazuje potencjalne kierunki, w których można rozwijać kurs on-line czy wspierać zajęcia stacjonarne.
Ciekawie poprowadzone szkolenie. Szczególnie w zakresie materiałów widać było jak dużo pracy zostało włożone w przemyślenie i przygotowanie kursu. A warsztaty umożliwiły inne spojrzenie na prowadzenie dydaktyki.
Prodziekan ds. Kształcenia, WEAIiIB, AGH