Jeszcze tylko jedne zajęcia, ostatni egzamin i można zabrać się za odpoczywanie. Najlepiej zaplanowane i przemyślane, aby w pełni zregenerować umysł i ciało przed kolejnym rokiem akademickim.
Zanim jednak zanurzycie się w wodach Zatoki Puckiej, zapraszamy do spojrzenia z pewnej odległości na ten mijający rok i zadanie sobie pytań o to, co się udało, co można byłoby zmienić, a co zdecydowanie wymaga zaprzestania w obszarze Waszej praktyki dydaktycznej. Ponieważ taki wgląd nie jest łatwy - zwykle w głowie galopuje nam milion myśli - weźcie na początek jedno wystąpienie, jedne zajęcia czy doświadczenie i poddajcie je refleksji. Przygotowaliśmy dla Was kilka wskazówek, jak to zrobić. A potem już tylko relaks.
Jak zostać refleksyjnym praktykiem
# Krótkie wprowadzenie o tym, co zrobić, aby zmieniać swoją praktykę pod wpływem refleksji poczytaj
# Sprawdzone zasoby poczytaj
# Refleksyjna praktyka w pigułce poczytaj
# Dydaktyczne refleksje Rafała Kłeczka (WEAIiB) o angażowaniu studentów poczytaj
# Przyjrzyj się refleksyjnie swojemu perfekcjonizmowi poczytaj
# Weź udział w refleksyjnym webinarze z Krzysztofem Kluzą (WEAIiB) o angażowaniu studentów na wykładach [9.06 godz. 10:00] zapisz się
# Podyskutuj z Michałem Mazurem (Hokkaido University) i Weroniką Adrian (WEAIiB) o dydaktyce w Japonii, Włoszech i Polsce [13.06 godz. 10:00] zapisz się
# Wpadnij na meet-up podsumowujący Twój rozwój z CeLem [22.06 godz. 9:00] zapisz się |