logo
logo
Zgłoś wystąpienie
Prelegenci
Materialy
Kontakt
Zdjęcia z Konferencji
Terminy i opłaty
Miejsce
O eTEE
  • Program
  • Zdjęcia z Konferencji
  • - - - - - - - - - - - - -
  • Prelegenci
  • Terminy i opłaty
  • Materiały z Konferencji
  • Miejsce
  • O eTEE
  • Kontakt

Jak korzystać z elementów e-learningu w pracy na kursach specjalistycznych

Anna Hardek

Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Studium Języków Obcych

Prezentacja ma na celu przybliżenie jak korzystać z elementów e-learningu w pracy na kursach specjalistycznych.

Najpierw omówione zostaną narzędzia, którymi dysponujemy, a następnie przedstawię kurs zaprojektowany od podstaw z myślą, aby jak najpełniej wykorzystać narzędzia technologiczne w edukacji. Jest to kurs specjalistyczny, dla studentów Inżynierii Akustycznej, ze znajomością języka na poziomie B2/C1. Opowiem jak dobrane zostały tematy oraz pokażę różne typy ćwiczeń, które mają na celu zmuszenie studenta do wychodzenia poza salę lekcyjną i podręcznik w celu szukania informacji potrzebnych do rozwiązania danych problemów. Dla porównania przedstawię też inny kurs, kurs specjalistyczny dla Energetyki i Paliw, który można by określić jako bardziej tradycyjny – zarówno pod kątem sposobu doboru materiałów jak też zawartych w nim ćwiczeń. Dodatkową różnicą jest poziom – tutaj typowym słuchaczem jest student na poziomie słabszym B1/B2. Postaram się przedstawić pomysły jak uatrakcyjnić ten kurs, wprowadzając elementy e-learningu. Wreszcie odniosę się też zalet i trudności związanych z takim, bardziej ‘otwartym’ sposobem pracy ze studentem uczącym się języka obcego na kursie specjalistycznym.

 

  • Program
  • Zarejestruj się
  • O eTEE
  • Terminy i opłaty
  • Miejsce i dojazd
  • Kontakt
  • Prelegenci

OrganizatorzyPartner



Honorowy Patronat nad Konferencją objęli:



Patronat medialny



Organizatorzy:

 

Partner:

 

Honorowy Patronat nad Konferencją objęli:





Patronat medialny: