Prelegenci
| 1 | Ewa Bodzek Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Studium Języków Obcych |
E-nauczanie języków obcych w Akademii Górniczo-Hutniczej |
| 2 | Marta Ciesielka Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej |
WebQuest – od informacji do wiedzy technicznej |
| 3 | Jakub Drewnowski Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska |
Zastosowanie komputerowej symulacji w procesie kształcenia inżyniera branży sanitarnej |
| 4 | Katarzyna Gdowska, Bartłomiej Gaweł Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Zarządzania |
Międzynarodowy projekt na rzecz kształcenia kadr dla sektora gier na rynku ukraińskim |
| 5 | Marcin Godziemba-Maliszewski, Radosław Sobieraj, Daniel Paluch, Tomasz Radwański, Elżbieta Piwowarska Politechnika Warszawska, Ośrodek Kształcenia na Odległość |
Możliwości techniczne prowadzenia projektów zespołowych online |
| 6 | Anna Grabowska, Ewa Kozłowska Politechnika Gdańska, PRO-MED sp. z o.o. |
Moodle MOOCS – przypadku użycia w projekcie SP4CE (partnerstwo strategiczne na rzecz kreatywności i przedsiębiorczości) |
| 7 | Anna Hardek Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Studium Języków Obcych |
Jak korzystać z elementów e-learningu w pracy na kursach specjalistycznych |
| 8 | Mirosław Socha, Daria Hemmerling Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej |
Wykorzystanie platformy Moodle do skutecznego nauczania programowania |
| 9 | Kazimierz Gierlotka, Grzegorz Jarek, Michał Jeleń, Jarosław Michalak Politechnika Śląska, Wydział Elektryczny |
Atrakcyjne i efektywne nauczanie zagadnień serwonapędów za pomocą platformy ePEDlab |
| 10 | Katarzyna Klimkiewicz Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Zarządzania |
Budowanie zaangażowania, czyli o wykorzystaniu platformy Moodle w kształtowaniu kompetencji społecznych studentów |
| 11 | Dawid Knapik, Krzysztof Kołek, Maciej Rosół, Andrzej Turnau Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej |
Efektywne kształcenie inżynierów z wykorzystaniem laboratoryjnych systemów mechatronicznych i stosowaniem metodologii szybkiego prototypownia algorytmów sterowania. |
| 12 | Kinga Korniejenko Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Wydział Mechaniczny |
Możliwości wykorzystania narządzi m-nauczania dla studiów podyplomowych w zakresie spawalnictwa |
| 13 | Rafał Leszczyna Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii |
Nauczanie zarządzania bezpieczeństwem informacji: standardy i sposoby nauczania |
| 14 | Witold Machowski, Piotr Dziurdzia, Jacek Kołodziej, Jacek Stępień Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji |
Kształcenie w zakresie podstaw elektroniki wspomagane technikami e-learningowymi |
| 15 | Marzena Mamak-Zdanecka, Łucja Kapralska Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Humanistyczny |
Platforma SEIPA jako e-technologia w nauczaniu przedsiębiorczości na studiach inżynierskich |
| 16 | Kazimierz Michalik, Piotr Pedrycz, Karolina Grodecka, Jan Kusiak Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Wydział Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej, Centrum e-Learningu |
Mechanizm zapewnienia jakości otwartych e-podręczników AGH |
| 17 | Jerzy Mieszaniec, Ewa Olejarz-Mieszaniec Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Górnictwa i Geoinżynierii, Wydział Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji |
Symulacyjna gra decyzyjna jako narzędzie poznawania konsekwencji błędnych decyzji w logistycznym łańcuchu dostaw |
| 18 | Iwona Mokwa-Tarnowska Politechnika Gdańska, Studium Języków Obcych |
Zwiększanie koncentracji studentów na zajęciach tradycyjnych przy pomocy narzędzi internetowych |
| 19 | Adam Muc, Tomasz Idzikowski, Adam Szeleziński, Marcin Maj Akademia Morska w Gdyni, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych |
System do zarządzania infrastrukturą komputerową uczelni wyższej wykorzystujący technologię IntelAMT |
| 20 | Ireneusz Woźniak, Michał Nowakowski Instytut Technologii Eksploatacji – Państwowy Instytut Badawczy w Radomiu |
Poświadczenie osiągnięć edukacyjnych i zawodowych za pomocą otwartych identyfikatorów kompetencji (Open Badges) |
| 21 | Joanna Pawlik, Dorota Horowska, Ewa Wawoczna Politechnika Gdańska, Centrum Języków Obcych |
Doskonalenie biegłości w posługiwaniu się językiem angielskim specjalistycznym w środowisku e-learningowym |
| 22 | Przemysław Rodwald Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni, Wydział Nawigacji i Uzbrojenia Okrętowego |
Gamifikacja – czy to działa? |
| 23 | Tomasz Siemek, Michał Karski Action Centrum Edukacyjne |
Systemem zarządzania i dystrybucji wirtualnych laboratoriów dla kadry naukowej i studentów |
| 24 | Marta Ciesielka, Maciej Sułowski, Paula Jurczak – Kaczor Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej |
Analiza krzywych rozciągania w kształceniu technicznym |
| 25 | Jolanta Szulc Uniwersytet Śląski w Katowicach, Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej |
M-learning jako sposób wsparcia uczących się w różnych kontekstach. Przegląd piśmiennictwa |
| 26 | Anna Porębska, Agnieszka Wantuch Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej |
Rola multimediów i e-learningu w nauczaniu eletrotechniki |
| 27 | Kamila Wawrzyniak-Guz Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Geologii, Geofizyki i Ochrony Środowiska |
Wykorzystanie internetowego narzędzia PADLET w nauczaniu specjalistycznego słownictwa technicznego – praca w zespołach nad przygotowaniem posteru (case study) |
| 28 | Marta Woźniak-Zapór, Mariusz Grzyb, Sebastian Rymarczyk Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Centrum e-Learningu |
Dystrybutorzy wiedzy – badanie satysfakcji nauczycieli z wykorzystania narzędzi dostępnych w ramach platformy zdalnego nauczania |
| 29 | Tomasz Wójcicki Instytut Technologii Eksploatacji – Państwowy Instytut Badawczy w Radomiu |
Modelowanie procesów pamięciowych wspomagane metodami genetycznymi |
| 30 | Marcin Wata, Dorota Żarek Politechnika Gdańska, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu |
Wykorzystanie oprogramowania GeoGebra do wizualizacji w nauczaniu matematyki |
| 31 | Bartłomiej Gaweł Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Zarządzania |
Ku platformie e-Learningowej dla współpracy grupowej: wykorzystanie narzędzi wspomagąjących zwinne zarządzanie projektami w nauce informatyki – analiza przypadku |
| 32 | Beata Tworzewska-Pozłutko, Agnieszka Chrząszcz, Karolina Grodecka Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Centrum e-Learningu |
Doskonalenie umiejętności dydaktycznych nauczycieli akademickich AGH |
| 33 | Anita Dąbrowicz-Tlałka Politechnika Gdańska, Centrum Nauczania Matematyki i Kształcenia na Odległość |
Platforma edukacyjna jako element systemów eUczelni – czyli MojaPG i eNauczanie w praktyce |






