ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Wystąpią na eTEE

eTEE Logo

XI Konferencja eTEE Dydaktyka i Technologia

18-19 września w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie

Zależy nam na stworzeniu przestrzeni do rozmowy o dydaktyce akademickiej i technologiach. Chcemy wspierać wymianę doświadczeń i praktyk, dzielić się trudnościami i dyskutować nad jakościową zmianą dydaktyki akademickiej, ze szczególnym uwzględnieniem STEM.

Wykłady sesji plenarnych wygłoszą:

Max Bielecki

Uniwersytet SWPS,
Wydział Informatyki

Max Bielecki – doktor n. humanistycznych, psycholog. Adiunkt w Katedrze Informatyki na Wydziale Projektowania Uniwersytetu SWPS. Wykładowca studiów podyplomowych w obszarze UX oraz service design.

Naukowo zajmuje się m.in. metodologią, statystyką oraz badaniami dotyczącymi funkcjonowania pamięci i uwagi człowieka. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu publikacji naukowych w międzynarodowych czasopismach. Współpracuje z wiodącymi instytucjami badawczymi, m.in. Warszawskim Uniwersytetem Medycznym, Politechniką Wrocławską i Instytutem Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego. Jest współzałożycielem Otwartej Pracowni Sztucznej Inteligencji oraz współpracownikiem Centrum Innowacji Społecznych i Technologicznych HumanTech działających na Uniwersytecie SWPS.

Od kilkunastu lat pracuje też dla biznesu. Projektował i realizował projekty B+R w startupach działających m.in. w obszarze marketingu, HR i MedTech. Jako konsultant i trener w zakresie badań i psychometrii współpracował m.in. z Universal McCann, Maison and Partners oraz wieloma wiodącymi firmami działającymi w obszarze FMCG, finansów, ubezpieczeń, telekomunikacji i ecommerce.

***

Max Bielecki is a Doctor of Humanities and a psychologist, serving as an Assistant Professor in the Department of Computer Science at the Faculty of Design, SWPS University. He also lectures in postgraduate studies focused on UX and service design. He’s a co-founder of the Open Artificial Intelligence Lab and a collaborator at the HumanTech Center for Social and Technological Innovation at SWPS University.

His scientific collaborations extend to premier research institutions such as the Medical University of Warsaw, the Institute of Psychology of the Polish Academy of Sciences, and the M. Nencki Institute of Experimental Biology.

With over 15 years of experience in the business sectorhe has designed and implemented R&D projects in startups operating in marketing, HR, and MedTech. As a consultant and trainer in research methods and psychometrics, he has worked with agencies including Universal McCann, Maison and Partners, and many leading companies in the FMCG, finance, insurance, telecommunications, and e-commerce sectors.

Magdalena Bigaj

Instytut Cyfrowego Obywatelstwa

Magdalena Bigaj to Prezeska Fundacji „Instytut Cyfrowego Obywatelstwa”. Medioznawczyni, badaczka i działaczka społeczna. Autorka książki “Wychowanie przy ekranie”. Felietonistka Magazynu „Pismo”. Autorka programu pierwszych w Polsce studiów z higieny cyfrowej (Uczelnia Korczaka). Pomysłodawczyni i współautorka Ogólnopolskich Badań Higieny Cyfrowej.

Laureatka Nagrody Korczaka 2024 w kategorii „Liderzy” za działania na rzecz praw dziecka w Internecie. Umieszczona przez magazyn FORBES Woman na liście „100 Kobiet Roku 2022”, liście „50 Śmiałych Kobiet 2024” według redakcji Wysokie Obcasy oraz na „Liście 100 zasłużonych dla edukacji cyfrowej w 2023 i 2024 roku”.

Ponad dekadę spędziła pracując dla firm z branży mediów i nowych technologii, aktualnie bada ich wpływ na społeczeństwo i działa na rzecz praw człowieka w przestrzeni cyfrowej.

***

President of the Digital Citizenship Institute Foundation. Media expert, researcher, and social activist. Author of the book “Upbringing on Screen”. Columnist for “Pismo” magazine. Author of Poland’s first digital hygiene studies program (Korczak University). Initiator and co-author of the National Digital Hygiene Study.

Winner of the 2024 Korczak Award in the “Leaders” category for her work on children’s rights on the Internet. She was included in the FORBES Woman magazine’s list of “100 Women of the Year 2022,” the list of “50 Bold Women 2024” according to the editors of Wysokie Obcasy, and the “List of 100 People of Merit for Digital Education in 2023 and 2024.”

She has spent over a decade working for companies in the media and new technology industries, and currently researches their impact on society and works to promote human rights in the digital space.

Mairead Greene

University of Gallway,
Centre for Excellence in Teaching and Learning

Mairead Greene jest zastępczynią dyrektora Centrum Doskonałości w Nauczaniu i Uczeniu się (CELT) na Uniwersytecie w Galway w Irlandii oraz starszą wykładowczynią AdvanceHE.

Swoją karierę akademicką rozpoczęła jako matematyczka, szczególnie interesując się nauczaniem, uczeniem się i ocenianiem matematyki. Obecnie pracuje na Uniwersytecie w Galway, gdzie zajmuje się projektowaniem systemów oceny, integralnością akademicką i aktywnym uczeniem się. Kieruje działem technologii edukacyjnych w CELT, uczestniczy w opracowywaniu strategii i polityki w zakresie nauczania i uczenia się na poziomie uniwersyteckim oraz prowadzi warsztaty i moduły doskonalenia zawodowego dla pracowników i pracowniczek akademickich uniwersytetu.

***

Mairead Greene is Assistant Director of the Centre for Excellence in Learning and Teaching (CELT), University of Galway, Ireland and a Senior Fellow of AdvanceHE. She began her academic career as a mathematician with a particular interest in the teaching, learning and assessment of mathematics.

In the University of Galway, Mairead now works across the university on assessment design, academic integrity, and active learning. She leads on learning technologies in CELT, engages in strategy and policy development around teaching and learning at the university level, and facilitates professional development workshops and modules for academic staff in the university.

Michelle Tooher

University of Gallway,
Centre for Excellence in Teaching and Learning

Michelle Tooher jest pracownicą naukową w Centrum Doskonałości w Nauczaniu i Uczeniu się (CELT) na Uniwersytecie w Galway w Irlandii.

Od 2008 roku zajmuje się wspieraniem procesu uczenia się, nauczania i oceny poprzez udział w tworzeniu lokalnych polityk, strategii uniwersyteckich i rozwoju zawodowego na uniwersytecie. Szczególnie interesuje się projektowaniem programów nauczania, oceną, interaktywną oceną ustną oraz promowaniem rzetelności akademickiej. Michelle jest współautorką serii „Reflective Teaching in Higher Education” (Bloomsbury).

***

Michelle Tooher is an academic developer in the Centre for Excellence in Learning and Teaching (CELT), University of Galway, Ireland.

Since 2008, Michelle has worked on supporting learning, teaching and assessment through contribution to local policies, university strategy and professional development within the university. She has particular interests in curriculum design, assessment, interactive oral assessment and promoting academic integrity. Michelle is a co-author of the Reflective Teaching in Higher Education Series (Bloomsbury).

Iwo Strzeboński

Akademia Górniczo-Hutnicza, Koło Naukowe Integra

Iwo Srzeboński to reprezentant Koła Naukowego “Integra”, zaproszony do zostania prelegentem przez Pełnomocniczkę Rektora ds. Kół Naukowych dr inż. Joannę Augustyn-Nadzieję. Zamienia teorię w praktykę i udowadnia, że koła naukowe i współpraca z firmami napędzają postęp technologiczny.

Pisze programy w Python 3, JavaScript i TypeScript (ES6), ale zna również Java, C#, AWK i trochę C/C++. Pracował dla V-Tech Tuning, gdzie pisał program do tworzenia kopii zapasowych plików konfiguracyjnych programu V-Tech Dyno 6, a także w firmie Nokia, gdzie zajmował się front-endem i programem służącym do automatyzacji inwentaryzacji NSN Labs.

Jego hobby to robotyka, informatyka, tenis, gry RPG, mitologia grecka, fantasy i science fiction.

***

Iwo Srzeboński is a representative of the “Integra” Scientific Club, invited to be a speaker by the Rector’s Plenipotentiary for Scientific Clubs, Dr. Joanna Augustyn-Nadzieja. He puts theory into practice and proves that scientific clubs and cooperation with companies drive technological progress.

He writes programs in Python 3, JavaScript and TypeScript (ES6), but also knows Java, C#, AWK and a bit of C/C++. He worked for V-Tech Tuning, where he was writing a program for backuping V-Tech Dyno 6 program config files and in Nokia, where he was working on front-end and a program used for automatisation of inventarisation of NSN Labs.

His hobbies are robotics, IT, tennis, tabletop RPGs, Greek Mythology, fantasy and science fiction.

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej