Zakładam nowy kurs
Przygotowuję zawartość kursu
1. Dodaję tekst i media (dawniej Etykieta)
2. Dodaję przejrzysty graficznie Postęp ukończenia
3. Umieszczam blok w panelu górnym na głównej stronie
1. Formatuję tekst w celu ułatwienia nauki – wtyczka C4L
2. Wprowadzam znaki specjalne i formuły matematyczne w edytorze tekstu
2. Dodaję pytania przez Bazę Pytań
3. Dodaję pytanie jedno- i wielokrotnego wyboru
4. Dodaję pytanie typu prawda-fałsz
5. Dodaję pytanie typu dopasowanie
6. Dodaję pytanie typu krótka odpowiedź
8. Dodaje pytanie Przeciągnij i upuść na obrazek
10. Kopiuję Bazę Pytań do innego kursu
11. Tworzę test i dodaję do niego pytania
12. Dodaję pytania losowe w teście
13. Mieszam kolejność pytań w teście
14. Test-samouczek: typowe ustawienia
1. Projektuję zaawansowane metody oceniania
2. Włączam ocenianie zadania dla grup
3. Włączam śledzenie ukończenia pracy
4. Blok “status ukończenia kursu”
Prowadzę kurs
1. Przeglądam zadania według filtrów
2. Oceniam zadania za pomocą adnotacji pdf
3. Oceniam zadania zaawansowanymi metodami
5. Nie widzę przesłanych zadań
6. Ręczne oceniam pytania otwarte typu esej
7. Odpowiadam na pytania otwarte z załącznikiem