Webinary

WEBINARY

Jak wybudzić studentów z zimowego snu, czyli kilka narzędzi aktywizujących słuchaczy

19 listopad (wtorek), godz. 10:00-11:00

Zapisz się
Zbliża się zima, a wraz z nią zaspany, spowolniony w działaniu student. Na szczęście, rozwój technologii oraz powszechny dostęp do Internetu sprawiły, że posiadamy nowe metody i narzędzia, które pomogą wykładowcy zaangażować studentów. Dzięki nim jako nauczyciele wychodzimy też naprzeciw potrzebom nowego pokolenia na uczelni.
Ten webinar przedstawi kilka prostych interaktywnych narzędzi, które stanowią pomoc w planowaniu rozgrzewki, powtórzeniu materiału lub też uzyskaniu szybkiej informacji zwrotnej. Mobilizują one do działania, zwiększają zaangażowanie i zwyczajnie uprzyjemniają nawet zdawałoby się powtarzalne i monotonne zajęcia.

PROWADZĄCY: Ania Wrona
WYMAGANIA: komputer z dostępem do Internetu, telefon komórkowy, słuchawki

Wykorzystywanie materiałów podczas zajęć

12 grudzień (czwartek), godz. 10:00-11:00

Zapisz się
Na zajęcia, które prowadzisz na uczelni, często przygotowujesz materiały dla studentów – na wykładzie pokazujesz filmy ilustrujące ciekawa zjawiska, na zajęciach laboratoryjnych wyświetlasz symulacje, dzięki którym studenci lepiej zrozumieją omawiany problem, do przygotowania prezentacji wykorzystujesz wyszukane w sieci zdjęcia w bardzo dobrej jakości. I choć twoim celem jest zwiększenie efektywności i atrakcyjności zajęć, często zastanawiasz się czy możesz korzystać w taki sposób z pracy innych?Podczas webinaru opowiemy o tym jakie warunki muszą zostać spełnione, aby korzystać z zasobów zgodnie z prawem i mieć pewność, że żadne prawa autorskie nie zostały naruszone.



PROWADZĄCY: Karolina Grodecka
WYMAGANIA: komputer z dostępem do Internetu, słuchawki

Opinie uczestników webinarów

Atrakcyjna i ciekawa prezentacja, przystępny sposób prezentacji i zrozumienia tematu, profesjonalizm przygotowania Prowadzących, czas webinaru zgodny z założeniami, połączenie teorii i praktyki. Czekam na kolejny! 🙂
Podoba mi się, że spotkanie było krótkie, łatwiej znaleźć godzinę czasu niż kilka na dłuższe szkolenie. Trochę zabrakło mi konkretnych narzędzi, ale na to jeszcze jest czas 🙂 Plusem na pewno jest też grupa, która wspólnie podrzuca hasła. Prowadzenie – super, bardzo sprawne, przemyślane, interaktywne.

Po poprzednim webinarze o miksowaniu, nie mam wątpliwości że kolejny również będzie warty udziału 🙂 Dzięki za dzielenie się wiedzą.

Patrycja Błach

Poprzednie webinary

Ostatnie 5 minut wykładu jak je najlepiej wykorzystać?

Praca grupowa online

UPeL/Moodle: tips&tricks

Otwarte Zasoby Edukacyjne w pracy nauczycieli akademickich

A także:

  • Visual Thinking, czyli przemyśl to obrazem, Wojciech Baran
  • Emisja głosu czyli codzienna rozgrzewka, gościnnie Katarzyna Kazańska z Daj sobie głos
  • Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi – wsparcie laboratoriów, Beata Tworzewska-Pozłutko
  • Blended Learning krok po kroku, Agnieszka Chrząszcz
  • Przykłady Blended Learning, Agnieszka Chrząszcz