Kontakt

Adres do korespondencji

Akademia Górniczo-Hutnicza
Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki
Al. Mickiewicza 30
30-059 Kraków

Adres Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH

Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH
ul. Czarnowiejska 50b, Kraków
piętro II, lok. 5
cel@agh.edu.pl

Nasz zespół

Agnieszka Chrząszcz
Dyrektorka
Centrum e-Learningu
i Innowacyjnej Dydaktyki AGH
agniech@agh.edu.pl
tel.+48 607 720 694
Anna Bajer-Leńczowska
Zastępczyni Dyrektorki
Centrum e-Learningu
i Innowacyjnej Dydaktyki AGH
bajerlen@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 37 71
Anna Krauzowicz
Spec. ds. administracyjnych
akrauzowicz@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 37 71
Karolina Grodecka
Team leaderka zespołu metodycznego
karolina.grodecka@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 37 69
Wojciech Baran
Spec. ds. dydaktyki
wbaran@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 37 69
dr Kamila Gandecka
Metodyczka e-learningu
kgandecka@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 56 34
Paula Hmiedat
Metodyczka e-learningu
hmiedat@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 37 69
Marta Stąporek
Metodyczka e-learningu
staporek@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 56 34
Magdalena Wierzańska
Trenerka i metodyczka
wierzanska@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 37 69
Natalia Janik
Koordynatorka szkoleń
njanik@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 56 34
dr Anna Chyła
Spec. ds. badań
achyla@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 57 14
Kazimierz Chłoń
Team leader zespołu IT
chlon@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 50 54
Aneta Gruszczyk
Projektantka UX
anetag@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 57 13
Michał Oczko
Spec. ds. informatycznych
oczko@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 50 54
Michał Pacierz
Informatyk
mpacierz@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 57 13
Bartosz Stojewski
Informatyk
bstojewski@agh.edu.pl
tel.+48 12 617 57 13

Nasze biuro

Kontakt


Jak pracujemy


Zanim zaczniesz projektować swoje mieszane zajęcia chcemy, abyś poczuł/a jak to jest uczyć się online. Nasze szkolenia mają najczęściej formułę mieszaną lub są realizowane całkowicie w sieci, po to, abyś mógł/ mogła doświadczyć kontaktu i wspólnej pracy online. Dzięki temu lepiej zrozumiesz specyfikę projektowania na potrzeby kształcenia mieszanego, poczujesz się pewniej w sieci i zdobędziesz doświadczenie, które wykorzystasz, tworząc swoje zajęcia. Ucząc się przez praktykę i działanie, od razu sprawdzisz co możesz zastosować w swoich zajęciach – i zrobisz to.

W kształceniu narzędzia nie są najważniejsze, ale wraz z umiejętnie dobranymi metodami mogą stworzyć innowacyjną przestrzeń do uczenia się dla studentów. Dzięki naszym szkoleniom nauczysz się stosowania ich w praktyce, będziesz potrafić dobrać je do swoich potrzeb i krytycznie ocenić. Na warsztatach staramy się, abyś pracował/a nad konkretnym rezultatem, który możesz od razu wykorzystać w swojej pracy ze studentami. Zamiast czytać o prezentacji – zrobisz ją. Zamiast oglądać webinar, po prostu go przeprowadzisz. Prawda, że proste?


Słuchamy, co mówisz i czego potrzebujesz. Do pracy inspirują nas rozmowy, dyskusje i pytania: są one podstawą do tworzenia szkoleń czy zmian w dokumentach wspierających organizację e-learningu w AGH. Wspólnie z tobą znajdziemy najlepsze możliwe rozwiązanie bez względu na to, czy chodzi o kwestie techniczne czy metodyczne dotyczące twoich zajęć.

To jest jeszcze dla nas ważne

 

Pusta kartka jest początkiem naszych szkoleń czy kursów. Rysujemy na niej personę i tak zaczynamy fascynujący proces projektowania. Zastanawiamy się nad celem, szkicujemy zagadnienia, pierwsze pomysły na ćwiczenia. I tak kilka razy, obudowując projekt o kolejne cegiełki – aktywności, ocenianie, komunikację. Po każdym szkoleniu analizujemy je, zbieramy informacje z ankiet i zmieniamy tak aby było jeszcze lepsze w kolejnej edycji. Tak pracujemy nad szkoleniami dla ciebie. Tak ty możesz pracować z nami nad swoimi zajęciami. Nasze szkolenia są tak krótkie, jak to tylko możliwe. Dzięki temu możesz ułożyć z nich swój własny plan rozwojowy bez rujnowania swojego napiętego kalendarza. Spodziewaj się w nich dyskusji i aktywnych ćwiczeń. Teoria jest ważna, ale tylko w praktyce możemy sprawdzić, na ile jest przydatna.

 

Dobre materiały stanowią ważną podstawę szkolenia czy zajęć. Ale to działania i komunikacja z innymi osobami pozwala na zintegrowanie wiedzy i umiejętności. U nas doświadczysz i debaty, i pracy grupowej online, i wzajemnego oceniania, abyś zrozumiał/ła wagę interakcji z innymi, szczególnie w zajęciach mieszanych i online.

 

Dzielenie się doświadczeniem i zasobami jest jednym z naszych priorytetów. Jeśli to tylko możliwe udostępniamy nasze materiały i publikacje na licencjach Creative Commons. U nas dowiesz się dlaczego warto korzystać z otwartych zasobów edukacyjnych i jak tworzyć własne. Dzielenie się to także powód, dla którego od 2004 roku angażujemy się w społeczność Moodle i rozwijamy otwartą platformę w AGH. Nasze najciekawsze projekty powstały we współpracy. Wiemy, że to działa – wypracowywanie rezultatów w grupie jest co prawda trudne, ale satysfakcjonujące i rozwijające. Chętnie angażujemy się w projekty i eksperymentujemy.

 

Dla nas te dwa elementy stanowią ważny element każdego projektu zajęć i szkoleń. Sądzimy, że informacja zwrotna ma moc budowania, zaś refleksja pomaga nieco zwolnić tempo uczenia się i wydobyć oraz pogłębić to, co istotne.

 


Kalendarium CeL

2019 studio webinaroweszkoleniaProjekt Short Learning Programmes

2018 II konferencja eTEE w AGHRozpoczynamy cykl webinarówRealizacja projektu POWER

2017 Przeszkoliliśmy już ponad 500 pracowników i doktorantów AGH

2016 Organizujemy międzynarodową konferencję Open Education Global i pierwszą eTEE wraz z Politechniką GdańskąObchodzimy 20. urodziny

2015 Publikujemy e-podręczniki z matematyki i fizykiRozpoczynamy współpracę z GOPRpowstaje społeczność Europortfolio

2014 Organizujemy międzynarodową konferencję European Association of Distance Teaching Universities EADTU

2012 Inaugurujemy OPEN AGH e-PodręcznikiZmieniamy siedzibę

2011 Uruchamiamy mini-MOOCa dla 300 nauczycieli przedmiotów zawodowych z 6 krajów

2010 Obieramy kurs na otwartość: powstaje repozytorium OPEN AGHPrzystępujemy do KOED i OEC

2009 Realizujemy mieszane studia podyplomowe dla nauczycieli IT2EDU

2006 Zmiana nazwy na Centrum e-LearninguKurs online dla 200 nauczycieli z dydaktyki i e-portfolioProjekt z 6.PR iCamp zmienia naszą perspektywę

2005 Pierwszy projekt e-learningowy z London UniversityKonferencja "e-Learning w społeczeństwie wiedzy" wraz z Ministerstwem Nauki i Informatyzacji

2004 Uruchamiamy Moodla - platformę e-learningową dla całej uczelniDostajemy grant badawczy KBN i Centrum Doskonałości

2003 Zakładamy repozytorium materiałów cyfrowychSkładamy 15 wniosków na projekty międzynarodowe. Dostajemy 3

2000 Uruchamiamy portal dla edukacji na odległość i kurs zdalny "Inżynieria Środowiska Miejskiego"

1998 Startujemy z pierwszą edycją konkursu Notatki w Internecie

1996 Powołanie Centrum Kształcenia Ustawicznego, przemianowanego rok poźniej na Ośrodek Edukacji Niestacjonarnej