ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Program eTEE 2025

eTEE Logo

18.09 /czwartek/

9:00-11:30 Warsztat 1: Anna Chyła, AGH
Myśl i ucz (się) wizualnie

Warsztat 2: Natalia Gietka, PG
Uwolnij potencjał Moodla – warsztaty z gamifikacji

Warsztat 3: Grażyna Knitter PG
Neuroróżnorodność w procesie dydaktycznym

Warsztat 4: Studenckie Centrum Konstrukcyjne – zwiedzanie, spotkanie z Kołami Naukowymi AGH Racing, Solar Boat, Moto

8:30-16:00 Rejestracja
12:00-12:30 OTWARCIE
12:30-14:00 SESJA PLENARNA

12:30-13:30
Mairead Greene, Michelle Tooher, Centre for Excellence in Learning and Teaching (CELT), University of Galway, Ireland
Exploring the Context and Challenges of Higher Education Assessment

13:30-14:00
Iwo Strzeboński, KN Integra AGH
Od teorii do praktyki: Jak koła naukowe i współpraca z firmami napędzają postęp technologiczny

14:00-15:00 Przerwa lunchowa, sesja plakatowa:

Ewa Kozłowska, PGAAP – reaktywacja

Małgorzata Karolewska-Szparaga i Małgorzata Wiśniewska, PANS WłocławekKształcenie inżynierów w dobie dynamicznych zmian technologicznych i społecznych

Marta Szmigiel i Malwina Geniusz, PWrDostosowanie procesu nauczania do potrzeb uczniów z zaburzeniami funkcji wzrokowych: strategie i dobre praktyki

Marta Szmigiel, PWrSymulatory i wirtualne laboratoria w nauczaniu procedur optometrycznych

Koła Naukowe: Integra, Creative, Zespół AGH Racing

15:00-16:20 SESJA RÓWNOLEGŁA CZ.1
sesja 1 15:00-15:20
Mariusz Ruchwa, Politechnika Koszalińska
Nauczanie Mechaniki Budowli z wykorzystaniem Mola Structural Kit

15:20-15:40
Anita Dąbrowicz-Tlałka, Magdalena Musielak, PG
AI – w poszukiwaniu nowych strategii w dydaktyce matematyki akademickiej

15:40-16:00
Anna Białostocka, Tumiel Tomasz, P. Białostocka
Doświadczenia z wprowadzenia osoby asystenta nauczania (Learning Assistant) na ćwiczeniach rachunkowych z przedmiotu elektrotechnika i elektronika na pierwszym roku studiów inżynierskich

16:00-16:20
Marek Małolepszy, PŁ
Interakcja student–duży model językowy: ocena przydatności ChatGPT w uczeniu się matematyki

sesja 2 15:00-15:20
Patryk Gawor, Uniwersytet Civitas
Czy humanista z kalkulatorem to już inżynier? O dydaktycznych stereotypach, technologii i pytaniu, dla kogo naprawdę tworzymy e-kształcenie

15:20-15:40
Piotr Trzciński, AGH
Modelowanie symulacyjne jako narzędzie poznania i usprawniania procesów produkcyjnych i intralogistycznych

15:40-16:00
Anna Grabiec, UWSB Merito w Warszawie
AI jako katalizator kreatywności i krytycznego myślenia w nauce języków obcych u studentów informatyki

16:00-16:20
Anna Chyła, AGH
Notowanie w erze AI. Czy to ma jeszcze sens?

16:20-16:40 Sesja plakatowa z przerwą kawową
16:40-18:00 SESJA RÓWNOLEGŁA CZ.2

sesja 3 16:40-17:00
Marek Macionga, LLidero
Feedback, który myśli. Ekspert, który nie śpi. AI w służbie nauki

17:00-17:20
Małgorzata Kostrzewska, Roman Ruczyński, PG
Od zaangażowanego studenta do kompetentnego inżyniera. Metody i techniki wspierające aktywne i refleksyjne uczenie się

17:20-17:40
Jacek Stępień, AGH
Nauczanie rówieśnicze jako uzupełnienie zajęć laboratoryjnych z przedmiotów zawodowych na studiach technicznych – przykład wdrożenia

17:40-18:00
Gertruda Gwóźdź-Łukawska, PŁ
Jak oswoić smoka?

sesja 4 16:40-17:00
Renta Iwan, Piotr Chyła, AGH
Od szkoleń metodycznych do praktyki akademickiej: wdrażanie H5P w dydaktyce STEM

17:00-17:20
Radosław Wesłowski, PG
Magic is now called XR” – czy edukacja akademicka ma pomysł na wykorzystanie potencjału Rzeczywistości Rozszerzonej XR?

17:20-17:40
Marta Szmigiel, PWr
Eye-tracking jako narzędzie wspomagania procesu dydaktycznego dotyczącej pomiarów psychofizycznych

17:40-18:00
AI, Kazimierz Chłoń, Katarzyna Madeja, Michał Pacierz, Bartosz Stojewski, AGH
Nie ziewaj, słuchaj! – jak utrzymać uwagę osób studiujących w erze scrollowania

20:00 KOLACJA

 

19.09 /piątek/

9:00-10:30 SESJA PLENARNA

Magda Bigaj, Instytut Cyfrowego Obywatelstwa
Techno- czy demokracja? O koncepcji cyfrowego obywatelstwa i społecznej odpowiedzialności twórców i użytkowników przestrzeni cyfrowej

Max Bielecki, Uniwersytet SWPS
Co współczesna nauka mówi o korzystaniu z technologii i dobrostanie – o dopaminowych bajkach, panikach medialnych i rzeczywistości

10:30-11:00 Przerwa lunchowa, sesja plakatowa:

Ewa Kozłowska, PGAAP – reaktywacja

Małgorzata Karolewska-Szparaga i Małgorzata Wiśniewska, PANS WłocławekKształcenie inżynierów w dobie dynamicznych zmian technologicznych i społecznych

Marta Szmigiel i Malwina Geniusz, PWrDostosowanie procesu nauczania do potrzeb uczniów z zaburzeniami funkcji wzrokowych: strategie i dobre praktyki

Marta Szmigiel, PWrSymulatory i wirtualne laboratoria w nauczaniu procedur optometrycznych

Koła Naukowe: Avadar, AGH Space System, Ceramiki Artystycznej

11:00-12:40 SESJA RÓWNOLEGŁA CZ.3
sesja 5 11:00-11:20
Iwona Maciejowska, UJ
Od dialogu do refleksji: Sztuczna inteligencja w warsztacie dydaktycznym doktoranta

11:20-11:40
Cezary Żrodowski, Studenci KSTO KORAB i Ocean Tech Dive, PG
Co może studenckie koło naukowe?

11:40-12:00
Anna Sibilska-Mroziewicz, PW
Studencka kreatywność z VR i AI: Przełomowe aplikacje VeReePW dla edukacji i rehabilitacji

12:00-12:20
Maciej Dowgiel, Iwona Choncia, Emilian Maj, Akademia WSB
Immersyjna Strategia Narracyjna (ISN) — we współczesnej dydaktyce

12:20-12:40
Kamila Gandecka, AGH
Akademia Dydaktyki w AGH – droga od koncepcji do programu rozwoju kompetencji pedagogiczno-dydaktycznych nauczycieli_lek akademickich

12:40-13:00
Anna Grabowska, PG, Mikołaj Loewnau
ROLKI – 60 min z uważnością

sesja 6 11:00-11:20
Judyta Kotarba, Collegium Da Vinci Poznań
Od projektowania treści do projektowania doświadczenia. O procesowym podejściu w e-kształceniu

11:20-11:40
Agnieszka Goncerzewicz i inni, Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
In bias we trust. Jak złudzenia poznawcze pomagają projektować efektywny e-learning

11:40-12:00
Katarzyna Madeja, AGH
Otwarta edukacja na uczelniach technicznych

12:00-12:20
Anna Smelkowska, Przemysław Keczmer, Barbara Purandare, Karolina Szczeszek, Agnieszka Karbownik, Katarzyna Zaorska, Marta Jokiel, Magdalena Roszak, UMP
Ocena interaktywnych i multimedialnych e-zasobów dla kształcenia medycznego

12:20-12:40
Przemysław Stencel, Edukacja-Online.pl
The Dark Side of….Moodle

12:40-13:00
Magdalena Kaleta-Kuzińska, P.Bydgoska
Między procesem a produktem – spersonalizowany model GPTs jako wsparcie nauczyciela języka obcego specjalistycznego na studiach inżynierskich

13:00-13:20 PODSUMOWANIE

 

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej