ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Program eTEE 2025

eTEE Logo

18.09 /czwartek/

9:00-11:30 Warsztat 1: Anna Chyła, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Myśl i ucz (się) wizualnie

Warsztat 2: Natalia Gietka, Politechnika Gdańska
Uwolnij potencjał Moodla – warsztaty z gamifikacji

Warsztat 3: Grażyna Knitter, Politechnika Gdańska
Neuroróżnorodność w procesie dydaktycznym

9:00-11:00 Spotkanie w CeLiD AGH: Agnieszka Chrząszcz, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Spotkanie liderów i liderek Centrów wsparcia i rozwoju dydaktyki w uczelniach
10:00-11:30 Warsztat 4: Studenckie Centrum Konstrukcyjne AGH
zwiedzanie, spotkanie z Kołami Naukowymi Kinematics (zespół AGH Racing), AGH Solar Boat Team, Mechaników (zespół E-moto AGH)
8:30-16:00 Rejestracja
11:00-15:00 wystawa Kół Naukowych AGH:
Integra, Creative, Zespół AGH Racing
12:00-12:30 OTWARCIE
12:30-14:00 SESJA PLENARNA

12:30-13:30
Mairead Greene, Michelle Tooher, Centre for Excellence in Learning and Teaching (CELT), University of Galway, Ireland
Exploring the Context and Challenges of Higher Education Assessment

13:30-14:00
Iwo Strzeboński, Koło Naukowe Integra AGH
Od teorii do praktyki: Jak koła naukowe i współpraca z firmami napędzają postęp technologiczny

14:00-15:00 Przerwa lunchowa, sesja plakatowa:

Ewa Kozłowska, Anna Grabowska, Politechnika Gdańska
AAP – reaktywacja

Małgorzata Karolewska-Szparaga, Małgorzata Wiśniewska, Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
Kształcenie inżynierów w dobie dynamicznych zmian technologicznych i społecznych

Marta Szmigiel, Malwina Geniusz, Politechnika Wrocławska
Dostosowanie procesu nauczania do potrzeb uczniów z zaburzeniami funkcji wzrokowych: strategie i dobre praktyki

Marta Szmigiel, Politechnika Wrocławska
Symulatory i wirtualne laboratoria w nauczaniu procedur optometrycznych

15:00-16:20 SESJA RÓWNOLEGŁA CZ.1
sesja 1 15:00-15:20
Mariusz Ruchwa, Politechnika Koszalińska
Nauczanie Mechaniki Budowli z wykorzystaniem Mola Structural Kit

15:20-15:40
Anita Dąbrowicz-Tlałka, Magdalena Musielak, Politechnika Gdańska
AI – w poszukiwaniu nowych strategii w dydaktyce matematyki akademickiej

15:40-16:00
Anna Białostocka, Tomasz Tumiel, Politechnika Białostocka
Doświadczenia z wprowadzenia osoby asystenta nauczania (Learning Assistant) na ćwiczeniach rachunkowych z przedmiotu elektrotechnika i elektronika na pierwszym roku studiów inżynierskich

16:00-16:20
Marek Małolepszy, Politechnika Łódzka
Interakcja student – duży model językowy: ocena przydatności ChatGPT w uczeniu się matematyki

sesja 2 15:00-15:20
Patryk Gawor, Uniwersytet Civitas
Czy humanista z kalkulatorem to już inżynier? O dydaktycznych stereotypach, technologii i pytaniu, dla kogo naprawdę tworzymy e-kształcenie

15:20-15:40
Piotr Trzciński, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Modelowanie symulacyjne jako narzędzie poznania i usprawniania procesów produkcyjnych i intralogistycznych

15:40-16:00
Anna Grabiec, Uniwersytet WSB Merito w Warszawie
AI jako katalizator kreatywności i krytycznego myślenia w nauce języków obcych u studentów informatyki

16:00-16:20
Anna Chyła, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Notowanie w erze AI. Czy to ma jeszcze sens?

16:20-16:40 Sesja plakatowa z przerwą kawową
16:40-18:00 SESJA RÓWNOLEGŁA CZ.2

sesja 3 16:40-17:00
Marek Macionga, LLidero Sp. z o.o.
Feedback, który myśli. Ekspert, który nie śpi. AI w służbie nauki

17:00-17:20
Małgorzata Kostrzewska, Roman Ruczyński, Politechnika Gdańska
Od zaangażowanego studenta do kompetentnego inżyniera. Metody i techniki wspierające aktywne i refleksyjne uczenie się

17:20-17:40
Jacek Stępień, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Nauczanie rówieśnicze jako uzupełnienie zajęć laboratoryjnych z przedmiotów zawodowych na studiach technicznych – przykład wdrożenia

17:40-18:00
Gertruda Gwóźdź-Łukawska, Politechnika Łódzka
Jak oswoić smoka?

sesja 4 16:40-17:00
Renta Iwan, Piotr Chyła, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Od szkoleń metodycznych do praktyki akademickiej: wdrażanie H5P w dydaktyce STEM

17:00-17:20
Radosław Wesłowski, Politechnika Gdańska
Magic is now called XR” – czy edukacja akademicka ma pomysł na wykorzystanie potencjału Rzeczywistości Rozszerzonej XR?

17:20-17:40
Marta Szmigiel, Politechnika Wrocławska
Eye-tracking jako narzędzie wspomagania procesu dydaktycznego dotyczącej pomiarów psychofizycznych

17:40-18:00
AI, Kazimierz Chłoń, Katarzyna Madeja, Michał Pacierz, Bartosz Stojewski, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Nie ziewaj, słuchaj! – jak utrzymać uwagę osób studiujących w erze scrollowania

20:00 KOLACJA

 

19.09 /piątek/

9:00-10:30 SESJA PLENARNA

Magda Bigaj, Instytut Cyfrowego Obywatelstwa
Techno- czy demokracja? O koncepcji cyfrowego obywatelstwa i społecznej odpowiedzialności twórców i użytkowników przestrzeni cyfrowej

Max Bielecki, Uniwersytet SWPS
Co współczesna nauka mówi o korzystaniu z technologii i dobrostanie – o dopaminowych bajkach, panikach medialnych i rzeczywistości

8:30-11:00 wystawa Kół Naukowych AGH:
Avader, AGH Space Systems, Ceramiki Artystycznej

EduVRGameLab z Wydziału Humanistycznego AGH – stoisko interdyscyplinarnego laboratorium badawczego z możliwością przetestowania wybranych aplikacji VR

10:30-11:00 Przerwa kawowa, sesja plakatowa

Ewa Kozłowska, Politechnika Gdańska
AAP – reaktywacja

Małgorzata Karolewska-Szparaga, Małgorzata Wiśniewska, Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
Kształcenie inżynierów w dobie dynamicznych zmian technologicznych i społecznych

Marta Szmigiel, Malwina Geniusz, Politechnika Wrocławska
Dostosowanie procesu nauczania do potrzeb uczniów z zaburzeniami funkcji wzrokowych: strategie i dobre praktyki

Marta Szmigiel, Politechnika Wrocławska
Symulatory i wirtualne laboratoria w nauczaniu procedur optometrycznych

11:00-12:40 SESJA RÓWNOLEGŁA CZ.3
sesja 5 11:00-11:20
Iwona Maciejowska, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Od dialogu do refleksji: Sztuczna inteligencja w warsztacie dydaktycznym doktoranta

11:20-11:40
Cezary Żrodowski, Studenci KSTO KORAB i Ocean Tech Dive, Politechnika Gdańska
Co może studenckie koło naukowe?

11:40-12:00
Anna Sibilska-Mroziewicz, Politechnika Warszawska
Studencka kreatywność z VR i AI: Przełomowe aplikacje VeReePW dla edukacji i rehabilitacji

12:00-12:20
Maciej Dowgiel, Iwona Choncia, Emilian Maj, Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej
Immersyjna Strategia Narracyjna (ISN) — we współczesnej dydaktyce

12:20-12:40
Kamila Gandecka, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Akademia Dydaktyki w AGH – droga od koncepcji do programu rozwoju kompetencji pedagogiczno-dydaktycznych nauczycieli_lek akademickich

12:40-13:00
Anna Grabowska, Mikołaj Loewnau, Politechnika Gdańska
ROLKI – 60 min z uważnością

13:00-13:20
Elena Atanasiu, Politechnika Gdańska
Czy to oni nie pasują do edukacji, czy edukacja nie pasuje do nich? Jak neuroróżnorodność skłania nas do przemyślenia, czym naprawdę jest skuteczne nauczanie

sesja 6 11:00-11:20
Judyta Kotarba, Collegium Da Vinci w Poznaniu
Od projektowania treści do projektowania doświadczenia. O procesowym podejściu w e-kształceniu

11:20-11:40
Agnieszka Goncerzewicz i inni, Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
In bias we trust. Jak złudzenia poznawcze pomagają projektować efektywny e-learning

11:40-12:00
Katarzyna Madeja, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Otwarta edukacja na uczelniach technicznych

12:00-12:20
Anna Smelkowska, Przemysław Keczmer, Barbara Purandare, Karolina Szczeszek, Agnieszka Karbownik, Katarzyna Zaorska, Marta Jokiel, Magdalena Roszak, Uniwersytet Medyczny w Poznaniu
Ocena interaktywnych i multimedialnych e-zasobów dla kształcenia medycznego

12:20-12:40
Przemysław Stencel, Edukacja-Online.pl
The Dark Side of….Moodle

12:40-13:00
Magdalena Kaleta-Kuzińska, Politechnika Bydgoska
Między procesem a produktem – spersonalizowany model GPTs jako wsparcie nauczyciela języka obcego specjalistycznego na studiach inżynierskich

13:20-13:40 PODSUMOWANIE

 

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej