W tradycyjnym modelu nauczania czas jest stałą, a proces uczenia się jest zmienną. Zajęcia zaczynają się o tej samej godzinie i trwają 45 min, ale część studentów przyswaja materiał szybciej, i zalicza kurs na piątkę a część wolniej, na tróje, lub wcale. W edukacji opartej o kompetencje, to uczenie się jest stałą, zmienną zaś staje się czas. Student ma go tyle, ile potrzebuje do osiągnięcia danej kompetencji. Model ten w założeniu wymaga od nich oderwania się od trybu: zadanie, termin oddania zadania, zaliczenie i spojrzenia na swoją edukację w nieco szerszej perspektywie.
W kształceniu opartym na kompetencjach, studenci rozwijają szeroki zestaw umiejętności i predyspozycji. Aktywnie uczą się i stosują umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów, wraz z umiejętnościami komunikacji, współpracy i wrażliwości kulturowej, aby pomóc im pracować w ciągle zmieniających się, różnorodnych miejscach pracy.
W trakcie szkolenia:
-
- poznasz koncept Competence Based Learning i przykłady jego zastosowania;
- przyjrzysz się różnym ramom kompetencji i zdecydujesz które mogą być przydatne dla Twoich przedmiotów;
- nauczysz się projektować ramy kompetencji na platformie Moodle i tworzyć na ich podstawie plany nauczania.
Szkolenie rozpocznie się 2-godzinnym webinarem wprowadzającym.
Pozostała część odbędzie się już wyłącznie asynchronicznie, online na przestrzeni dwóch tygodni.
Forma: online
Potwierdzenie: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie:
Zapytaj o szczegóły: