Autorzy zaprezentują wyniki ewaluacji odbiorców interaktywnych i multimedialnych e-zasobów dla kształcenia medycznego. Materiały powstały w ramach ogólnopolskiego projektu realizowanego dla Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej Ministerstwa Edukacji Narodowej. Zawierają zasoby takie jak atlasy interaktywne, gry edukacyjne, wcielania się w role i narzędzia Scenario Based Learning (SBL), filmy instruktażowe i edukacyjne, kończąc na zaawansowanych technologicznie animacjach 3D, wirtualnych wycieczkach, symulatorach wraz z obudową dydaktyczną. Przygotowane e-zasoby mogą stanowić zarówno wsparcie nauczyciela w planowaniu i realizacji kreatywnego i angażującego procesu nauczania-uczenia się, jak i wsparcie osoby uczącej się w samokształceniu w obszarze realizowanych przedmiotów. W kontekście metodycznym, wartościowym elementem przygotowanych e- zasobów, wspierającym pracę osoby uczącej się są materiały sprawdzające w postaci różnych form np. krzyżówki, zadania typu prawda-fałsz, zadanie na dopasowanie elementów do grafu/schematu, czy zadanie z możliwością użycia materiałów audio-video. E-zasoby to promocja dobrej e-edukacji, która może stać się również inspiracją do przygotowania podobnych zasobów edukacyjnych w kształceniu akademickim z innych dziedzin.