How to start
Courses
Webinar studio & webinars
OPEN AGH
Contact
Courses
System Wsparcia Dydaktyki
In English
Certification: academic e-learning
Develop your methodological sills
Nauczanie rówieśnicze [GRUPA PEŁNA]
Kreatywna praca grupowa [20.04]
Coaching [GRUPA PEŁNA]
Praca z Talentami
Rentgen Otwartych Zasobów [27-31.03]
Dydaktyka STEM [GRUPA PEŁNA]
Szkoła Liderów [GRUPA PEŁNA]
Szkoła Tutorów Akademickich [GRUPA PEŁNA]
Myślenie wizualne w nauce i edukacji [GRUPA PEŁNA]
Wykorzystanie materiałów do prowadzenia zajęć
Informacja zwrotna [17.05]
Facylitacja spotkań [24.05]
Team Based Learning [9-23.05]
Kształcenie oparte na kompetencjach – CBL [8-19.05]
Design Thinking dla dydaktyków [1.06 ;)]
E-learning akademicki certyfikacja [12.06-07.07]
Nawyk – wróg czy przyjaciel pracownika AGH
Metody grupowe w praktyce [11-31.05]
Komunikacja z Generacją Z
Projektowanie motywacji
Trening komunikacji
Flipped classroom, czyli jak odwrócić zajęcia
Gry szkoleniowe
Debata oksfordzka
Komunikacja międzykulturowa
Know your tools
Testy na platformie UPeL [19.04]
H5P – interaktywne materiały [17-28.04]
MS Teams – od amatora do gladiatora [15-26.05]
VR i AR w dydaktyce akademickiej [17.04]
Prezentacja multimedialna [29.05-02.06]
Specialized courses
Coursera dla AGH
Kursy online Nature Masterclass (nieaktywne)
For students of AGH
Projektowanie prezentacji
Ucz się efektywnie online
Self-study
Open Access – Otwarta Nauka
E-portfolio: rozwój zawodowy i osobisty
Kursy on-line w kształceniu zawodowym
Wprowadzenie do e-learningu
Courses
Training organised by other AGH units
Read more
MENU
Jak zacząć
Szkolenia
WEBINARY
Studio webinarowe
Meet-up
Tutoriale
OPEN AGH
Kontakt