ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Style

Nagłówek strony

Szkolenie obowiązkowe dla osób, które chcą zamieniać zajęcia tradycyjne na zajęcia realizowane online w AGH.

Szkolenie ma na celu wprowadzić pracowników i doktorantów AGH w temat prowadzenia zajęć online na uczelni oraz przygotować do projektowania i prowadzenia zajęć wykorzystujących podstawowe metody i techniki kształcenia na odległość.

Szkolenie ma na celu wprowadzić pracowników i doktorantów AGH w temat prowadzenia zajęć online na uczelni oraz przygotować do projektowania i prowadzenia zajęć wykorzystujących podstawowe metody i techniki kształcenia na odległość.

 

Masz pytania?
Skontaktuj się!
Tel: 12 617 37 69
E-mail: cel@agh.edu.pl

Szkolenie ma na celu wprowadzić pracowników i doktorantów AGH w temat prowadzenia zajęć online na uczelni oraz przygotować do projektowania i prowadzenia zajęć wykorzystujących podstawowe metody i techniki kształcenia na odległość. Zapisz się

Ważnym krokiem w rozwoju OEN było też nadanie mu 18 listopada 2004 r., Uchwałą Komitetu Badań Naukowych, statusu Centrum Doskonałości e-learning „CeL”. Centra Doskonałości są jednostkami naukowymi, prowadzącymi w sposób ciągły badania naukowe we współpracy międzynarodowej, w szczególności w ramachprogramów Unii Europejskiej, w celu rozwoju nauki. W dniu 29 listopada 2006 r., Uchwałą Senatu AGH nastąpiła
zmiana nazwy Ośrodka Edukacji Niestacjonarnej na obowiązującą nazwę Centrum e-Learningu (CeL).

Szkolenie ma na celu wprowadzić pracowników i doktorantów AGH w temat prowadzenia zajęć online na uczelni oraz przygotować do projektowania i prowadzenia zajęć wykorzystujących podstawowe metody i techniki kształcenia na odległość. Zapisz się
Brak kontaktu z drugim człowiekiem to jeden z mitów e-learningu. Dzięki narzędziom komunikacji synchronicznej możesz spotkać się z rozproszoną geograficznie grupą w tym samym czasie, prowadząc na przykład spotkanie projektowe lub wykład online zwany webinarem. Brak kontaktu z drugim człowiekiem to jeden z mitów e-learningu. Dzięki narzędziom komunikacji synchronicznej możesz spotkać się z rozproszoną geograficznie grupą w tym samym czasie, prowadząc na przykład spotkanie projektowe lub wykład online zwany webinarem.

Dobre materiały stanowią ważną podstawę szkolenia czy zajęć. Ale to działania i komunikacja z innymi osobami pozwala na zintegrowanie wiedzy i umiejętności. U nas doświadczysz i debaty, i pracy grupowej online, i wzajemnego oceniania, abyś zrozumiał/ła wagę interakcji z innymi, szczególnie w zajęciach mieszanych i online.

Centrum e-Learningu
Dla nas te dwa elementy stanowią ważny element każdego projektu zajęć i szkoleń. Sądzimy, że informacja zwrotna ma moc budowania, zaś refleksja pomaga nieco zwolnić tempo uczenia się i wydobyć oraz pogłębić to, co istotne.

Centrum e-Learningu
Dla nas te dwa elementy stanowią ważny element każdego projektu zajęć i szkoleń. Sądzimy, że informacja zwrotna ma moc budowania, zaś refleksja pomaga nieco zwolnić tempo uczenia się i wydobyć oraz pogłębić to, co istotne.

Centrum e-Learningu

To jest jeszcze dla nas ważne

Pusta kartka jest początkiem naszych szkoleń czy kursów. Rysujemy na niej personę i tak zaczynamy fascynujący proces projektowania. Zastanawiamy się nad celem, szkicujemy zagadnienia, pierwsze pomysły na ćwiczenia. I tak kilka razy, obudowując projekt o kolejne cegiełki – aktywności, ocenianie, komunikację. Po każdym szkoleniu analizujemy je, zbieramy informacje z ankiet i zmieniamy tak aby było jeszcze lepsze w kolejnej edycji. Tak pracujemy nad szkoleniami dla ciebie. Tak ty możesz pracować z nami nad swoimi zajęciami. Nasze szkolenia są tak krótkie, jak to tylko możliwe. Dzięki temu możesz ułożyć z nich swój własny plan rozwojowy bez rujnowania swojego napiętego kalendarza. Spodziewaj się w nich dyskusji i aktywnych ćwiczeń. Teoria jest ważna, ale tylko w praktyce możemy sprawdzić, na ile jest przydatna.

Dobre materiały stanowią ważną podstawę szkolenia czy zajęć. Ale to działania i komunikacja z innymi osobami pozwala na zintegrowanie wiedzy i umiejętności. U nas doświadczysz i debaty, i pracy grupowej online, i wzajemnego oceniania, abyś zrozumiał/ła wagę interakcji z innymi, szczególnie w zajęciach mieszanych i online.

Dzielenie się doświadczeniem i zasobami jest jednym z naszych priorytetów. Jeśli to tylko możliwe udostępniamy nasze materiały i publikacje na licencjach Creative Commons. U nas dowiesz się dlaczego warto korzystać z otwartych zasobów edukacyjnych i jak tworzyć własne. Dzielenie się to także powód, dla którego od 2004 roku angażujemy się w społeczność Moodle i rozwijamy otwartą platformę w AGH. Nasze najciekawsze projekty powstały we współpracy. Wiemy, że to działa – wypracowywanie rezultatów w grupie jest co prawda trudne, ale satysfakcjonujące i rozwijające. Chętnie angażujemy się w projekty i eksperymentujemy.

Dla nas te dwa elementy stanowią ważny element każdego projektu zajęć i szkoleń. Sądzimy, że informacja zwrotna ma moc budowania, zaś refleksja pomaga nieco zwolnić tempo uczenia się i wydobyć oraz pogłębić to, co istotne.


 

Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu!
tel: 12 617 37 69
e-mail: cel@agh.edu.pl

 

Professional Engagement


Facilitating Learners’ Digital Competence


Digital Resources


Teaching and Learning


Assessment


Empowering Learners

koniec strony

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej