Nagłówek strony
Szkolenie ma na celu wprowadzić
Szkolenie ma na celu wprowadzić
Szkolenie ma na celu wprowadzić pracowników i doktorantów AGH w temat prowadzenia zajęć online na uczelni oraz przygotować do projektowania i prowadzenia zajęć wykorzystujących podstawowe metody i techniki kształcenia na odległość. | Zapisz się |
---|
Ważnym krokiem w rozwoju OEN było też nadanie mu 18 listopada 2004 r., Uchwałą
Szkolenie ma na celu wprowadzić pracowników i doktorantów AGH w temat prowadzenia zajęć online na uczelni oraz przygotować do projektowania i prowadzenia zajęć wykorzystujących podstawowe metody i techniki kształcenia na odległość. | Zapisz się |
---|---|
Brak kontaktu z drugim człowiekiem to jeden z mitów e-learningu. Dzięki narzędziom komunikacji synchronicznej możesz spotkać się z rozproszoną geograficznie grupą w tym samym czasie, prowadząc na przykład spotkanie projektowe lub wykład online zwany webinarem. Brak kontaktu z drugim człowiekiem to jeden z mitów e-learningu. Dzięki narzędziom komunikacji synchronicznej możesz spotkać się z rozproszoną geograficznie grupą w tym samym czasie, prowadząc na przykład spotkanie projektowe lub wykład online zwany webinarem. |
To jest jeszcze dla nas ważne
Pusta kartka jest początkiem naszych szkoleń czy kursów. Rysujemy na niej personę i tak zaczynamy fascynujący proces projektowania. Zastanawiamy się nad celem, szkicujemy zagadnienia, pierwsze pomysły na ćwiczenia. I tak kilka razy, obudowując projekt o kolejne cegiełki – aktywności, ocenianie, komunikację. Po każdym szkoleniu analizujemy je, zbieramy informacje z ankiet i zmieniamy tak aby było jeszcze lepsze w kolejnej edycji. Tak pracujemy nad szkoleniami dla ciebie. Tak ty możesz pracować z nami nad swoimi zajęciami. Nasze szkolenia są tak krótkie, jak to tylko możliwe. Dzięki temu możesz ułożyć z nich swój własny plan rozwojowy bez rujnowania swojego napiętego kalendarza. Spodziewaj się w nich dyskusji i aktywnych ćwiczeń. Teoria jest ważna, ale tylko w praktyce możemy sprawdzić, na ile jest przydatna.
Dobre materiały stanowią ważną podstawę szkolenia czy zajęć. Ale to działania i komunikacja z innymi osobami pozwala na zintegrowanie wiedzy i umiejętności. U nas doświadczysz i debaty, i pracy grupowej online, i wzajemnego oceniania, abyś zrozumiał/ła wagę interakcji z innymi, szczególnie w zajęciach mieszanych i online.
Dzielenie się doświadczeniem i zasobami jest jednym z naszych priorytetów. Jeśli to tylko możliwe udostępniamy nasze materiały i publikacje na licencjach Creative Commons. U nas dowiesz się dlaczego warto korzystać z otwartych zasobów edukacyjnych i jak tworzyć własne. Dzielenie się to także powód, dla którego od 2004 roku angażujemy się w społeczność Moodle i rozwijamy otwartą platformę w AGH. Nasze najciekawsze projekty powstały we współpracy. Wiemy, że to działa – wypracowywanie rezultatów w grupie jest co prawda trudne, ale satysfakcjonujące i rozwijające. Chętnie angażujemy się w projekty i eksperymentujemy.
Dla nas te dwa elementy stanowią ważny element każdego projektu zajęć i szkoleń. Sądzimy, że informacja zwrotna ma moc budowania, zaś refleksja pomaga nieco zwolnić tempo uczenia się i wydobyć oraz pogłębić to, co istotne.
Professional Engagement
Facilitating Learners’ Digital Competence
Digital Resources
Teaching and Learning
Assessment
Empowering Learners
koniec strony