ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Program eTEE 2025

eTEE Logo
Galeria zdjęć

Nagrania wystąpień

18.09 /czwartek/

8:30-16:50 Rejestracja
9:00-11:30 Warsztat 1: Anna Chyła, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Myśl i ucz (się) wizualnie – sala 1.26
Warsztat 2: Natalia Gietka, Politechnika Gdańska
Uwolnij potencjał Moodla – warsztaty z gamifikacji – sala 2.19

Warsztat 3: Grażyna Knitter, Politechnika Gdańska
Neuroróżnorodność w procesie dydaktycznym – sala 2.18

9:00-11:00 Spotkanie w CeLiID AGH: Agnieszka Chrząszcz, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Spotkanie liderów i liderek Centrów wsparcia i rozwoju dydaktyki w uczelniach
10:00-11:30 Warsztat 4: Studenckie Centrum Konstrukcyjne AGH
zwiedzanie, spotkanie z Kołem Naukowym AGH Eko-Energia, AGH Solar Boat Team i zespołem E-moto AGH
11:00-15:00 wystawa Kół Naukowych AGH:
Integra, Creative, Zespół AGH RacingN&N Group Solutions Sp. z o.o.
Kiosk multimedialny ze smokami
12:00-12:30 OTWARCIE – sala plenarna “A+B”
prowadzenie: Agnieszka Chrząszcz, AGH
12:30-14:00 SESJA PLENARNA – sala plenarna “A+B”

12:30-13:30
Mairead Greene, Michelle Tooher, Centre for Excellence in Learning and Teaching (CELT), University of Galway, Ireland
Exploring the Context and Challenges of Higher Education Assessment

13:30-14:00
Iwo Strzeboński, Koło Naukowe Integra AGH
Od teorii do praktyki: Jak koła naukowe i współpraca z firmami napędzają postęp technologiczny

14:00-15:00 Przerwa lunchowa, sesja plakatowa:Ewa Kozłowska, Anna Grabowska, Mikołaj Loewnau, Politechnika Gdańska
AAP – reaktywacja

Małgorzata Karolewska-Szparaga, Małgorzata Wiśniewska, Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
Kształcenie inżynierów w dobie dynamicznych zmian technologicznych i społecznych

Aldona Rosner, Fundacja PBL Academy; Marek Kciuk, Politechnika Śląska
Realizacja nauczania zorientowanego projektowo (PBL) na wybranych poziomach edukacji

Marta Szmigiel, Malwina Geniusz, Politechnika Wrocławska
Dostosowanie procesu nauczania do potrzeb uczniów z zaburzeniami funkcji wzrokowych: strategie i dobre praktyki

Marta Szmigiel, Malwina Geniusz, Politechnika Wrocławska
Symulatory i wirtualne laboratoria w nauczaniu procedur optometrycznych

Maciej Dowgiel, Iwona Choncia, Emilian Maj, Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej
Immersyjna Strategia Narracyjna (ISN) — we współczesnej dydaktyce

Kinga Stawiarz, Kacper Grosz
“DRON – czyli jak fizyka widzi i leczy? Active learning na zajęciach z programowania w Pythonie”

15:00-16:20 SESJA RÓWNOLEGŁA CZ.1
sesja 1 –
sala “A”

prowadzenie: Joanna Dudała (AGH)

15:00-15:20
Mariusz Ruchwa, Politechnika Koszalińska
Nauczanie Mechaniki Budowli z wykorzystaniem Mola Structural Kit

15:20-15:40
Anita Dąbrowicz-Tlałka, Magdalena Musielak, Politechnika Gdańska
AI – w poszukiwaniu nowych strategii w dydaktyce matematyki akademickiej

15:40-16:00
Anna Białostocka, Tomasz Tumiel, Politechnika Białostocka
Doświadczenia z wprowadzenia osoby asystenta nauczania (Learning Assistant) na ćwiczeniach rachunkowych z przedmiotu elektrotechnika i elektronika na pierwszym roku studiów inżynierskich

16:00-16:20
Marek Małolepszy, Politechnika Łódzka
Interakcja student – duży model językowy: ocena przydatności ChatGPT w uczeniu się matematyki

sesja 2 – sala “B”

prowadzenie: Damian Pietrzak (AGH)

15:00-15:20
Patryk Gawor, Akademia Leona Koźmińskiego
Czy humanista z kalkulatorem to już inżynier? O dydaktycznych stereotypach, technologii i pytaniu, dla kogo naprawdę tworzymy e-kształcenie

15:20-15:40
Piotr Trzciński, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Modelowanie symulacyjne jako narzędzie poznania i usprawniania procesów produkcyjnych i intralogistycznych

15:40-16:00
Anna Grabiec, Uniwersytet WSB Merito w Warszawie
AI jako katalizator kreatywności i krytycznego myślenia w nauce języków obcych u studentów informatyki

16:00-16:20
Anna Chyła, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Notowanie w erze AI. Czy to ma jeszcze sens?

16:20-16:50 Sesja plakatowa z przerwą kawową
16:50-18:10 SESJA RÓWNOLEGŁA CZ.2
sesja 3 – sala “A”

prowadzenie: Emilian Maj (Akademia WSB)

16:50-17:10
Marek Macionga, LLidero Sp. z o.o.
Feedback, który myśli. Ekspert, który nie śpi. AI w służbie nauki

17:10-17:30
Małgorzata Kostrzewska, Roman Ruczyński, Politechnika Gdańska
Od zaangażowanego studenta do kompetentnego inżyniera. Metody i techniki wspierające aktywne i refleksyjne uczenie się

17:30-17:50
Jacek Stępień, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Nauczanie rówieśnicze jako uzupełnienie zajęć laboratoryjnych z przedmiotów zawodowych na studiach technicznych – przykład wdrożenia

17:50-18:10
Gertruda Gwóźdź-Łukawska, Politechnika Łódzka
Jak oswoić smoka?

sesja 4 – sala “B”

prowadzenie:
Anita Kwartnik-Pruc (AGH)

16:50-17:10
Renata Iwan, Piotr Chyła, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Od szkoleń metodycznych do praktyki akademickiej: wdrażanie H5P w dydaktyce STEM

17:10-17:30
Radosław Wesołowski, Politechnika Gdańska
Magic is now called XR – czy edukacja akademicka ma pomysł na wykorzystanie potencjału Rzeczywistości Rozszerzonej XR?

17:30-17:50
Marta Szmigiel, Weronika Pytlos, Politechnika Wrocławska
Eye-tracking jako narzędzie wspomagania procesu dydaktycznego dotyczącego pomiarów psychofizycznych

17:50-18:10
AI, Kazimierz Chłoń, Katarzyna Madeja, Michał Pacierz, Bartosz Stojewski, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Nie ziewaj, słuchaj! – jak utrzymać uwagę osób studiujących w erze scrollowania

20:00 KOLACJA

 

19.09 /piątek/

8:30-12:40 Rejestracja
9:00-10:30 SESJA PLENARNA – sala plenarna “A+B”
prowadzenie: Karolina Grodecka (AGH)Maksymilian Bielecki, Uniwersytet SWPS
Co współczesna nauka mówi o korzystaniu z technologii i dobrostanie – o dopaminowych bajkach, panikach medialnych i rzeczywistości

Magdalena Bigaj, Instytut Cyfrowego Obywatelstwa
Techno- czy demokracja? O koncepcji cyfrowego obywatelstwa i społecznej odpowiedzialności twórców i użytkowników przestrzeni cyfrowej

8:30-11:00 wystawa Kół Naukowych AGH:
Avader, AGH Space Systems, Ceramiki ArtystycznejEduVRGameLab z Wydziału Humanistycznego AGH – stoisko interdyscyplinarnego laboratorium badawczego z możliwością przetestowania wybranych aplikacji VR

N&N Group Solutions Sp. z o.o.
Kiosk multimedialny ze smokami

10:30-11:00 Przerwa kawowa, sesja plakatowaEwa Kozłowska, Anna Grabowska, Mikołaj Loewnau, Politechnika Gdańska
AAP – reaktywacja

Małgorzata Karolewska-Szparaga, Małgorzata Wiśniewska, Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
Kształcenie inżynierów w dobie dynamicznych zmian technologicznych i społecznych

Aldona Rosner, Fundacja PBL Academy; Marek Kciuk, Politechnika Śląska
Realizacja nauczania zorientowanego projektowo (PBL) na wybranych poziomach edukacji

Marta Szmigiel, Malwina Geniusz, Politechnika Wrocławska
Dostosowanie procesu nauczania do potrzeb uczniów z zaburzeniami funkcji wzrokowych: strategie i dobre praktyki

Marta Szmigiel, Malwina Geniusz, Politechnika Wrocławska
Symulatory i wirtualne laboratoria w nauczaniu procedur optometrycznych

Maciej Dowgiel, Iwona Choncia, Emilian Maj, Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej
Immersyjna Strategia Narracyjna (ISN) — we współczesnej dydaktyce
Kinga Stawiarz, Kacper Grosz
“DRON – czyli jak fizyka widzi i leczy? Active learning na zajęciach z programowania w Pythonie”

11:00-12:20 SESJA RÓWNOLEGŁA CZ.3
sesja 5 – sala “A”

prowadzenie Joanna Jakóbczyk (AGH)

11:00-11:20
Iwona Maciejowska, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Od dialogu do refleksji: Sztuczna inteligencja w warsztacie dydaktycznym doktoranta

11:20-11:40
Cezary Żrodowski, Studenci KSTO KORAB i Ocean Tech Dive, Politechnika Gdańska
Co może studenckie koło naukowe?

11:40-12:00
Anna Sibilska-Mroziewicz, Politechnika Warszawska
Studencka kreatywność z VR i AI: Przełomowe aplikacje VeReePW dla edukacji i rehabilitacji

12:00-12:20
Anna Grabowska, Mikołaj Loewnau, Politechnika Gdańska
ROLKI – 60 min z uważnością

sesja 6 – sala “B”

prowadzenie: Aleksandra Roszko (AGH)

11:00-11:20
Karolina Grodecka, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Mikro-metody dydaktyczne

11:20-11:40
Agnieszka Goncerzewicz, Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
In bias we trust. Jak złudzenia poznawcze pomagają projektować efektywny e-learning

11:40-12:00
Katarzyna Madeja, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Otwarta edukacja na uczelniach technicznych

12:00-12:20
Anna Smelkowska, Przemysław Keczmer, Barbara Purandare, Karolina Szczeszek, Agnieszka Karbownik, Katarzyna Zaorska, Marta Jokiel, Magdalena Roszak, Uniwersytet Medyczny w Poznaniu
Ocena interaktywnych i multimedialnych e-zasobów dla kształcenia medycznego

12:20-12:40 Przerwa kawowa
12:40-13:40 SESJA RÓWNOLEGŁA CZ.4
sesja 7 – sala “A”

prowadzenie:
Paula Kasprzyk (AGH)

12:40-13:00
Kamila Gandecka, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Akademia Dydaktyki w AGH – droga od koncepcji do programu rozwoju kompetencji pedagogiczno-dydaktycznych nauczycieli_lek akademickich

13:00-13:20
Maciej Dowgiel, Iwona Choncia, Emilian Maj, Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej
Immersyjna Strategia Narracyjna (ISN) — we współczesnej dydaktyce

sesja 8 – sala “B”

prowadzenie:
Jacek Stępień (AGH)

12:40-13:00
Przemysław Stencel, Edukacja-Online.pl
The Dark Side of….Moodle

13:00-13:20
Magdalena Kaleta-Kuzińska, Politechnika Bydgoska
Między procesem a produktem – spersonalizowany model GPTs jako wsparcie nauczyciela języka obcego specjalistycznego na studiach inżynierskich

13:20-13:40
Wioleta J. Karna, Uniwersytet Jagielloński
Od HRM do LMS: co dydaktyka może zyskać z praktyk zarządzania ludźmi

13:40-14:00 PODSUMOWANIE – sala plenarna “A+B”

 

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej