Wszystkie aktualności Wszystkie aktualności Dzień #3 Wizyta studyjna w Lulea Dzień #2 Wizyta Studyjna w Lulea Dzień #1 wizyta studyjna w Lulea Dzień Tutorów i Tutorek AGH Wsparcie dydaktyki AGH w liczbach ChatGPT w akcji: odkrywamy nowe perspektywy i możliwości pracy nauczycieli akademickich Plan rozwojowy CeL na semestr letni 22/23 Dostępna dydaktyka cz.3 Dostępna dydaktyka cz. 2 Gepardy dydaktyczne Dostępność cyfrowa Dostępna dydaktyka cz. 1 Nie bój się i psuj! Taktyka dla dydaktyka na (współ)PRACĘ ze studentem OzN Szkoła Liderów [III-VI.23] Konferencja eTEE 2023 Rywalizacja czy współpraca? Kilka słów o grywalizacji w edukacji Być sobą. Asertywność Budowanie międzykulturowej wspólnoty akademickiej Jak wspierać rozwój zawodowy dydaktyków w erze cyfrowej? Mikropoświadczenia – czym są, komu służą, jaki jest ich cel? UPeL 4.0 w AGH Jak zostać Przyjacielem Studenta? miniPrzewodnik studenta online 22/23 miniPrzewodnik dla dydaktyków 22/23 Tydzień Otwartej Nauki 2022 Oswajanie stresu UPeL 4.0 już jest! Plan rozwojowy CeL na semestr zimowy 22/23 Raport z badań: e-learning w AGH 2021/22 Przestrzeń (do) uczenia się Student w centrum – jak projektować zajęcia Doskonałość Dydaktyczna Trening uważności [od 7.10] Dzień dobry, co nowego na UPeL? Studio webinarowe w pandemii Refleksja – przegląd materiałów Refleksyjna praktyka w pigułce Refleksyjnie o dydaktyce na dwóch krańcach świata (Kalabria vs Sapporo) Jak angażować studentów w trakcie wykładów? Dydaktyk w podróży z CeL [22.06] Nowy UPeL na nowy rok akademicki Dydaktyka na Celowniku – podcasty w maju E-podręcznik „Podstawy chemii nieorganicznej” E-podręcznik „Geologia. Ziemia i procesy endogeniczne” Feedback – przegląd materiałów H5P w WordPressie [przykładowe ćwiczenie] Rozmówki polsko-ukraińskie i polsko-rosyjskie Konkurs Notatki w Internecie – 23 edycja 7 zasad dobrego feedbacku [10.05] Wolna Przestrzeń Błądzenia [20.05] 1 2 3 … 9 Następne »