Wszystkie aktualności Wszystkie aktualności Gepardy dydaktyczne Dostępność cyfrowa Dostępna dydaktyka cz. 1 Nie bój się i psuj! Taktyka dla dydaktyka na (współ)PRACĘ ze studentem OzN Szkoła Liderów [III-VI.23] Konferencja eTEE 2023 Rywalizacja czy współpraca? Kilka słów o grywalizacji w edukacji Testy offline na Moodle Jak dotrzeć do studentów? Kompetencje społeczne przy okazji kursów online Być sobą. Asertywność Budowanie międzykulturowej wspólnoty akademickiej Jak wspierać rozwój zawodowy dydaktyków w erze cyfrowej? Mikropoświadczenia – czym są, komu służą, jaki jest ich cel? UPeL 4.0 w AGH Jak zostać Przyjacielem Studenta? miniPrzewodnik studenta online 22/23 miniPrzewodnik dla dydaktyków 22/23 Tydzień Otwartej Nauki 2022 Oswajanie stresu UPeL 4.0 już jest! Plan rozwojowy w CeL 2022/23 Raport z badań: e-learning w AGH 2021/22 Przestrzeń (do) uczenia się Student w centrum – jak projektować zajęcia Doskonałość Dydaktyczna Trening uważności [od 7.10] Dzień dobry, co nowego na UPeL? Studio webinarowe w pandemii Refleksja – przegląd materiałów Refleksyjna praktyka w pigułce Refleksyjnie o dydaktyce na dwóch krańcach świata (Kalabria vs Sapporo) Jak angażować studentów w trakcie wykładów? Dydaktyk w podróży z CeL [22.06] Nowy UPeL na nowy rok akademicki Dydaktyka na Celowniku – podcasty w maju E-podręcznik „Podstawy chemii nieorganicznej” E-podręcznik „Geologia. Ziemia i procesy endogeniczne” Feedback – przegląd materiałów Rozmówki polsko-ukraińskie i polsko-rosyjskie Konkurs Notatki w Internecie – 23 edycja 7 zasad dobrego feedbacku [10.05] Wolna Przestrzeń Błądzenia [20.05] Wewnętrzny terrorysta: perfekcjonista! [13.05.] Już jaskiniowcy rozumieli… [19.04] UX w dydaktyce. Kuba Kulesza Open AGH e-podręczniki w Google Play miniPrzewodnik dla dydaktyków Uczę jak mnie uczono. Jak to działa? Matematyka online – czyli jak ugotować żabę w Photomath’cie 1 2 3 … 9 Następne »