Wszystkie aktualności Wszystkie aktualności Refleksja – przegląd materiałów Refleksyjna praktyka w pigułce Refleksyjnie o dydaktyce na dwóch krańcach świata (Kalabria vs Sapporo) Jak angażować studentów w trakcie wykładów? Dydaktyk w podróży z CeL [22.06] Nowy UPeL na nowy rok akademicki Dydaktyka na Celowniku – podcasty w maju Jak dotrzeć do studentów? 7 zasad feedbacku w dydaktyce E-podręcznik „Podstawy chemii nieorganicznej” E-podręcznik „Geologia. Ziemia i procesy endogeniczne” Feedback – przegląd materiałów Rozmówki polsko-ukraińskie i polsko-rosyjskie Konkurs Notatki w Internecie – 23 edycja 7 zasad dobrego feedbacku [10.05] Wolna Przestrzeń Błądzenia [20.05] Wewnętrzny terrorysta: perfekcjonista! [13.05.] Już jaskiniowcy rozumieli… [19.04] UX w dydaktyce. Kuba Kulesza Open AGH e-podręczniki w Google Play miniPrzewodnik dla dydaktyków Uczę jak mnie uczono. Jak to działa? Matematyka online – czyli jak ugotować żabę w Photomath’cie Development and Implementation of a Successful Online Mathematics Course Niezbędnik wypoczynkowy Kursy online Nature Masterclass Trening uważności [1.04.] Tutorzy AGH Walka z Gremlinami Sztuka asertywności Tutorsko – czyli jak? Studium przypadku [styczeń 2022] Dostosowanie materiałów dydaktycznych Dostępne dokumenty tekstowe Poczucie własnej wartości Inżynieria emocjonalna Forum wymiany doświadczeń dydaktyków Zmiany na UPeL Taka praca nie ma sensu miniPrzewodnik studenta online Jak się robi EduTech w AGH PrzedsięWeź! Produktywność nauczyciela Zarządzenie ws. zajęć zdalnych H5P – interaktywne materiały Aplikacja Desktopowa ClickMeeting Oswajanie stresu Mapy myśli dla produktywności Nowe tutoriale! eTEE 2021 zbliża się wielkimi krokami! 1 2 3 … 9 Następne »