Wszystkie artykuły Wszystkie artykuły Plan rozwojowy CeL na semestr letni 22/23 Plan rozwojowy – marzec ’23 Testy offline na Moodle Jak dotrzeć do studentów? Kompetencje społeczne przy okazji kursów online Cyfrowa rewolucja w kształceniu Meet-up. Miejsce wsparcia dydaktyków Filozoficznie prowokująca rozmowa o dydaktyce VIII Konferencja eTEE Przyjrzyj się refleksyjnie perfekcjonizmowi Dydaktyczne rewolucje Larsa Lundheima 7 zasad feedbacku w dydaktyce Dzień #5. O otwartości i zrównoważonym rozwoju Dzień #4. Powrót do przyszłości… kształcenia inżynierów Dzień #3. Jak uratowaliśmy Trondheim przed powodzią Dzień #2. U źródeł norweskiej matematyki Dzień #1. Dzień dobry Trondheim! CeL w Trondheim: Dziennik Podróży Otwarte kursy e-learningowe Edukacja spersonalizowana CANVAS – narzędzie do rozwoju kompetencji cyfrowych Badanie jakości kształcenia 2021 Gotowość cyfrowa ABC mieszania DigCompEdu – narzędzie „naszych czasów” PrzedsięWeź – czyli narzędzia produktywnego akademika System Wsparcia Dydaktyki AGH e-Learning w AGH: raport z badań 2020/21 Dobrostan nauczyciela: przeciw wypaleniu Edukacja i uczucia O prokrastynacji Egzamin wg Benjamina Blooma Ściągawka z Hortona: sposoby na e-learning Problem-Based Learning H5P – przegląd interaktywnych treści! Łap cyfrową równowagę (tips&tricks) UPeL i MS Teams na jednym wykładzie? To możliwe! Lekcje z czasów pandemii: Ocena rówieśnicza E-Learning w AGH w obliczu pandemii Zamiana wykładów na webinary Podsumowanie 2019 roku Rysowanie akademickie Ucz się i baw z e-Stories Czy szkolenie z RODO musi być nudne? Webinarowe wpadki CeL-u Nie taki webinar straszny! Jak skutecznie odwrócić zajęcia? Blended learning – materiały Jak przestrzeń wpływa na uczenie się i pracę Dlaczego dzielisz się zasobami w sieci? 1 2 Następne »