Inquiry-Based Learning, Problem-Based Learning i Project-Based Learning to trzy przełomowe modele, które mogą całkowicie odmienić sposób prowadzenia zajęć akademickich.
Chcesz, by Twoi studenci byli bardziej zaangażowani, samodzielni i kreatywni? To szkolenie pokaże Ci, jak w praktyce działają metody oparte na dociekaniu, problemach i projektach oraz jak można je wpleść w dydaktykę STEM.
Podczas spotkań:
- odkryjesz esencję nowoczesnych metod aktywizujących,
- w praktycznych ćwiczeniach zaprojektujesz przykładowe zajęcia w duchu IBL, PBL i PjBL,
- zyskasz sprawdzone wskazówki i inspiracje do własnych działań dydaktycznych.
Dołącz i zobacz, jak nowoczesne podejście do nauczania może otworzyć przed Tobą i Twoimi studentami zupełnie nowe możliwości!
Warunki ukończenia szkolenia:
- obecność na co najmniej 3 z 4 spotkań
- aktywny udział w ćwiczeniach i dyskusjach podczas zajęć
- uczestnictwo w krótkich quizach podsumowujących spotkania
Forma: stacjonarne warsztaty (wkrótce podamy miejsce warsztatów)
Terminy warsztatów:
- 6.10.2025, godz. 10:00-13:00
- 13.10.2025, godz. 10:00-13:00
- 20.10.2025, godz. 10:00-13:00
- 27.10.2025, godz. 10:00-13:00
Potwierdzenie: certyfikat
Prowadzenie: Karolina Kaczmarska
Kontakt: karolina.kaczmarska@agh.edu.pl
Szkolenie jest realizowane w ramach projektu Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza (IDUB). W szkoleniu mogą wziąć udział wyłącznie osoby zatrudnione w AGH w roli dydaktycznej lub badawczo-dydaktycznej. Wypełnienie formularza zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją zasad udziału w programie doskonalenia kompetencji dydaktycznych.