ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

AI jako osobisty asystent dydaktyka. Jak oddać żmudne zadania technologii i skupić się na tym, co naprawdę ważne?

Prowadzą:
Aleksander Piskorz (Head of Content & Communications w AI Hero)

9.04.2025, godz. 10:00-11:30

Co jest realne vs nierealne w AI dla dydaktyków? Jakie są kluczowe elementy dobrego prompta w kontekście akademickim? Co to jest promptcepcja?
Jak promptować, aby usprawnić swoje codzienne działania na rzecz dydaktyki akademickiej? Jak AI może wspierać pracowników akademickich w badaniach i publikacjach?
Jakie narzędzia AI przydadzą się pracownikom akademickim w kontekście przygotowania i prowadzenia zajęć dydaktycznych?

Zapraszamy na webinar, który rozwieje Twoje wątpliwości i pokaże, jak mądrze korzystać z AI na rzecz dydaktyki. Dowiesz się, co jest realne, a co tylko chwytliwym hasłem. Poznasz tajniki skutecznego promptowania – dobrze zadane pytanie to klucz do wartościowej odpowiedzi! Zobaczysz na żywo, jak z przeciętnego polecenia stworzyć prompt, który rzeczywiście działa.

Dowiesz się, jak AI może wspierać Cię w tworzeniu sylabusów, zadań dla studentów czy projektowaniu testów. Jeśli zastanawiasz się, które narzędzia są najlepsze dla akademików – porównamy kilka dla Ciebie. A na deser? Sztuczna inteligencja w badaniach i publikacjach! Sprawdź, jak efektywnie przeszukiwać literaturę, ulepszać abstrakty i formułować hipotezy badawcze.

Ten webinar to praktyczne wskazówki, konkretne przykłady i wiedza, którą możesz wdrożyć od razu.

Odpowiedzi na pytania oraz praktycznych wskazówek udzieli nam Aleksander Piskorz Head of Content & Communications w AI Hero – który przez ponad dekadę łączył dziennikarstwo technologiczne z pracą w międzynarodowych startupach IT. Napisał kilkanaście tysięcy tekstów i na własnej skórze sprawdził, co w content marketingu naprawdę działa – a co jest tylko teorią.

Dziś pomaga ekspertom i firmom technologicznym skutecznie komunikować ich wiedzę, budować autentyczne marki osobiste i wykorzystywać AI w procesach kreatywnych. Prowadzi warsztaty z wykorzystania sztucznej inteligencji w content marketingu, pokazując, jak znaleźć równowagę między autentycznością a automatyzacją.

Konsultant, trener, mówca. Przekuwa wiedzę w działanie, a strategie w realne efekty. 

 

Webinar realizowany w ramach Projektu CUTIE (Competences for University Teaching & Institutional Empowerment)

 

Nadchodzące webinary
CC4

Treści tej strony dostępne są na licencji
Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej