Poznaj tutorów AGH Old

Skończyłem elektronikę w połowie lat ’80, choć moja praca magisterska była de facto związana z fizyką ciała stałego. Jako doktorant WFiTJ (obecnie WFiIS) zajmowałem się eksperymentalną fizyką wysokich energii, w szczególności detekcją promieniowania.
Po obronie doktoratu (fizyka 1993) zostałem zatrudniony w Instytucie Elektroniki, w którym pracuję do dziś, zajmując się głównie (choć nie wyłącznie) układami analogowymi w technologii CMOS.
Lubię dydaktykę – bo ucząc sami uczymy się też jednocześnie od własnych uczniów.
Jestem pasjonatem nauki, polskich kryminałów, psów i wycieczek górskich.
Uważam, że tutoring jest doskonałym narzędziem do rozwoju dla obu stron i mam nadzieję, że także ja nauczę się czegoś od Ciebie.

Moje badania koncentrują się wokół jednoznacznej charakterystyki tworzyw pod względem szeroko rozumianych właściwości mechanicznych. Jednocześnie bardzo ważne jest dla mnie porównywanie eksperymentu z obliczeniami.
Stąd duże zainteresowanie badaniami elastooptycznymi, które w bardzo poglądowy i stosunkowo szybki sposób pozwalają na określenie stanu naprężenia.
Obok zainteresowań ściśle zawodowych cenię dobrą muzykę i literaturę. Z muzycznymi zainteresowaniami wiąże się rozwijana pasja zgłębiania tajników konstrukcji strunowych instrumentów muzycznych.

W tutoringu rozwojowym stawiam na indywidualne podejście do każdego tutoranta, wykorzystując narzędzia dopasowane do jego potrzeb i celów jak np. optymalne zarządzanie czasem, efektywna nauka czy poznanie swoich mocnych stron.
Prowadzę badania z zakresu recyklingu wiór aluminiowych oraz materiałów kompozytowych.

Jestem fizykiem medycznym z wykształcenia i zamiłowania. Lubię pracować z ludźmi i dla ludzi.
Tutoring to dla mnie wspólna droga – nie zawsze prosta, czasem zaskakująca, ale ważne, aby była naprawdę Twoja.
