Co robimy

Webinaroteka

Webinaroteka CeL-u

 

Ostatnie 5 minut wykładu – jak je najlepiej wykorzystać?

  • zaprzyjaźnisz się z ideą Small Teaching autorstwa Jamesa Langa;
  • dowiesz się, jakie małe aktywności na koniec zajęć, istotnie wspierają efekty uczenia;
  • poznasz strategie przywoływania (recall) i wydobywania (retrieval);
  • zobaczysz konkretne narzędzia online do projektowania krótkich aktywności.

Praca grupowa online

  • zobaczysz, jak poradzić sobie z syndromem gapowicza w pracy grupowej studentów;
  • zastanowisz się, czy dobrze jest pozwolić studentom na samoorganizację;
  • dowiesz się, jak oceniać indywidualny wkład w pracy całego zespołu;
  • odkryjesz, o czym należy pomyśleć, aby przygotować skuteczny proces pracy w grupie.

UPeL/Moodle: tips&tricks

  • dowiesz się, jak sobie pomóc w pracy online poprzez planowanie postów na platformie;
  • zobaczysz, jak użyć bloku HTML, aby stał się przestrzenią współpracy uczestników zajęć;
  • nauczysz się, jak pomóc sobie i uczestnikom śledzić postępy czynione w kursie;
  • wszystko w oparciu o realne przykłady ze szkoleń CeL.

Otwarte Zasoby Edukacyjne w pracy nauczycieli akademickich

  • dowiesz się, co właściwie kryje się pod nazwą otwarte zasoby edukacyjne;
  • oszacujesz, jak wiele można zyskać, korzystając z OZE;
  • zidentyfikujesz i pokonasz wszelkie obawy, związane z używaniem otwartych zasobów;
  • zobaczysz, gdzie szukać OZE dobrej jakości i interesującej Cię licencji.
  • nauczysz się, jak stworzyć i podzielić się autorskim otwartym zasobem!

 

Ukażą się niebawem:

  • [25 lutego] Emisja głosu czyli codzienna rozgrzewka, gościnnie Katarzyna Kazańska z Daj sobie głos
  • [10 marca] Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #1 – wsparcie laboratoriów, Beata Tworzewska-Pozłutko
  • [17 marca] Visual Thinking, czyli przemyśl to obrazem, Wojciech Baran
  • [24 marca] Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #2 – dziennik ocen, Beata Tworzewska-Pozłutko
  • [31 marca] Jak wybudzić studentów z zimowego snu, czyli kilka narzędzi aktywizujących słuchaczy, Anna Wrona
  • [7 kwietnia] Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #3 – testy offline, Karolina Grodecka, Jan Kusiak