10:2
3-2-1
4 kąty
Action Mapping
Burza mózgów
Coaching
Debata oksfordzka
Demonstracja, instruktaż, pokaz
Design thinking
Diagram Ishikawy
Dwa bieguny
Dyskusja
e-tywność
Elementy myślenia wizualnego
Grywalizacja, gamifikacja
Informacja zwrotna (Feedback)
Jigsaw
Karty wyjścia
Kształcenie mieszane (Blended learning)
Kształcenie zdalne
Mentoring
Metoda ćwiczebna
Metoda problemowa (Problem Based Learning)
Metoda projektowa (Project Based Learning)
Metoda warsztatowa (Workshop)
Metoda zespołowa (Team Based Learning)
Mini wykład
MoSCoW
Nauczanie przez dociekanie (Inquiry based learning)
Nauczanie rówieśnicze (Peer learning)
Ocenianie rówieśnicze (Peer assessment)
Odwrócona klasa (Flipped classroom)
Opowiadanie (Storytelling)
Praca grupowa
Praca z materiałem źródłowym
Pytania sokratejskie
Studium przypadku (Case study)
Think-pair-share
Tutoring
World Cafe
Wykład
“Zblendowanie” laboratoryjnych technik nauczania multimediów
Angażowanie dzięki quizom i gamifikacji
Interaktywne materiały dydaktyczne
Jak pracować ze studentami pierwszego roku aby potrafili się uczyć
Kurs e-learningowy o finansach
Modelowanie wspierane design thinking i protokołem badawczym
Nauczanie rówieśnicze na sterydach
Nauczanie symulacji układów elektronicznych
Odwróć zajęcia na swoją korzyść
Odwrócone zajęcia z matematyki stosowanej
Problem, kontekst, motywacja czyli PBL na ćwiczeniach laboratoryjnych
Trening informacji zwrotnej
Tutoriale w nauce przedmiotów podstawowych
Czym jest tutoring?
Tutoring w AGH
Rodzaje tutoringu w AGH
Historia tutoringu w AGH
Poznaj tutorów AGH
Zasoby
Kontakt
Nowoczesne metody kształcenia