Organizatorzy


9:00-11:30 | Warsztat 1: Anna Chyła, AGH Myśl i ucz (się) wizualnie Warsztat 2: Natalia Gietka, PG Warsztat 3: Grażyna Knitter PG Warsztat 4: Studenckie Centrum Konstrukcyjne – zwiedzanie, spotkanie z Kołami Naukowymi AGH Racing, Solar Boat, Moto |
|
8:30-16:00 | Rejestracja | |
12:00-12:30 | OTWARCIE | |
12:30-14:00 | SESJA PLENARNA
12:30-13:30 13:30-14:00 |
|
14:00-15:00 |
Przerwa lunchowa, sesja plakatowa:
Ewa Kozłowska, PG – AAP – reaktywacja Małgorzata Karolewska-Szparaga i Małgorzata Wiśniewska, PANS Włocławek – Kształcenie inżynierów w dobie dynamicznych zmian technologicznych i społecznych Marta Szmigiel i Malwina Geniusz, PWr –Dostosowanie procesu nauczania do potrzeb uczniów z zaburzeniami funkcji wzrokowych: strategie i dobre praktyki Marta Szmigiel, PWr– Symulatory i wirtualne laboratoria w nauczaniu procedur optometrycznych Koła Naukowe: Integra, Creative, Zespół AGH Racing |
|
15:00-16:20 | SESJA RÓWNOLEGŁA CZ.1 | |
sesja 1 | 15:00-15:20 Mariusz Ruchwa, Politechnika Koszalińska Nauczanie Mechaniki Budowli z wykorzystaniem Mola Structural Kit 15:20-15:40 15:40-16:00 16:00-16:20 | |
sesja 2 | 15:00-15:20 Patryk Gawor, Uniwersytet Civitas Czy humanista z kalkulatorem to już inżynier? O dydaktycznych stereotypach, technologii i pytaniu, dla kogo naprawdę tworzymy e-kształcenie 15:20-15:40 15:40-16:00 16:00-16:20 |
|
16:20-16:40 | Sesja plakatowa z przerwą kawową | 16:40-18:00 | SESJA RÓWNOLEGŁA CZ.2 |
sesja 3 | 16:40-17:00 Marek Macionga, LLidero Feedback, który myśli. Ekspert, który nie śpi. AI w służbie nauki 17:00-17:20 17:20-17:40 17:40-18:00 | |
sesja 4 | 16:40-17:00 Renta Iwan, Piotr Chyła, AGH Od szkoleń metodycznych do praktyki akademickiej: wdrażanie H5P w dydaktyce STEM 17:00-17:20 17:20-17:40 17:40-18:00 | |
20:00 | KOLACJA |
9:00-10:30 | SESJA PLENARNA
Magda Bigaj, Instytut Cyfrowego Obywatelstwa Max Bielecki, Uniwersytet SWPS |
10:30-11:00 |
Przerwa lunchowa, sesja plakatowa:
Ewa Kozłowska, PG – AAP – reaktywacja Małgorzata Karolewska-Szparaga i Małgorzata Wiśniewska, PANS Włocławek – Kształcenie inżynierów w dobie dynamicznych zmian technologicznych i społecznych Marta Szmigiel i Malwina Geniusz, PWr –Dostosowanie procesu nauczania do potrzeb uczniów z zaburzeniami funkcji wzrokowych: strategie i dobre praktyki Marta Szmigiel, PWr– Symulatory i wirtualne laboratoria w nauczaniu procedur optometrycznych Koła Naukowe: Avadar, AGH Space System, Ceramiki Artystycznej |
11:00-12:40 | SESJA RÓWNOLEGŁA CZ.3 |
sesja 5 | 11:00-11:20 Iwona Maciejowska, UJ Od dialogu do refleksji: Sztuczna inteligencja w warsztacie dydaktycznym doktoranta 11:20-11:40 11:40-12:00 12:00-12:20 12:20-12:40 12:40-13:00 |
sesja 6 | 11:00-11:20 Judyta Kotarba, Collegium Da Vinci Poznań Od projektowania treści do projektowania doświadczenia. O procesowym podejściu w e-kształceniu 11:20-11:40 11:40-12:00 12:00-12:20 12:20-12:40 12:40-13:00 |
13:00-13:20 | PODSUMOWANIE |