ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Artykuły

Wybory edukacyjne i zawodowe Generacji Z. Przegląd Badań.

Artykuły o współczesnych młodych dorosłych, o tak zwanej generacji Z, pojawiają się od pewnego czasu jak grzyby po deszczu. Co ciekawe, większość z nich opiera się na tych samych kilku badaniach, zrealizowanych w ostatnich latach w Polsce. Specjalnie dla Was, przyjrzeliśmy się tym badaniom, a w zasadzie raportom, opisującym ich wyniki, skupiając się w szczególności[...]

Upowszechnianie informacji o równym dostępie do szkoleń w ramach CeLiID

W odpowiedzi na zatwierdzony przez Rektora “Harmonogram  działań naprawczych i doskonalących” w I kwartale 2024  oraz zaplanowane w nim działanie CeLiID AGH jakim jest „Upowszechnianie informacji o równym dostępie do szkoleń w ramach CeLiID” przedstawiamy dane na temat ilości szkoleń i osób szkolących się oraz listę wdrożonych działań naprawczych.

Działalność szkoleniowa CeLiID – dane ilościowe[...]

AIDA4 2024 – krótka relacja z konferencji

Na przestrzeni ostatniego roku zagadnienie sztucznej inteligencji zdominowało  internet. Mieliśmy możliwość obserwować lawinowy przyrost webinarów, szkoleń, kursów i zasobów online poświęconych tej tematyce. 

W tym czasie  również i my nie pozostawaliśmy wobec niego obojętni. Zrealizowaliśmy dwa webinary poświęcone sztucznej inteligencji (ChatGPT w akcji: odkrywamy nowe perspektywy i możliwości pracy nauczycieli akademickich, Sztuczna inteligencja jako partner[...]

Open AGH e-Podręczniki kończą 10 lat!

16 czerwca 2014, godz. 10:14. To ważna data w historii CeLiID. To data rozpoczęcia pracy nad pierwszym e-podręcznikiem w ramach Open AGH e-podręczniki. Szybka kalkulacja pokazuje, że wielkimi krokami zbliżamy się do okrągłej 10 rocznicy e-podręczników.

Dekada. To 120 miesięcy, 43 800 dni. Robi wrażenie. W 10 lat można dużo osiągnąć, można także zakończyć projekty[...]

Konferencja eTEE po raz dziesiąty

 X ogólnopolska Konferencja e-Technologie w Kształceniu Inżynierów 25-26 września 2024 r., Politechnika Gdańska

Zgłoszenia do sesji WYSTĄPIEŃ USTNYCH (15-min power speech: 31 maja 2024 r. (możliwość publikacji w monografii).

Zgłoszenia streszczeń PLAKATÓW i ARTYKUŁÓW do monografii: 6 września 2024 r. ( nabór od 1 czerwca 2024 r.)

Tematy przewodnie

AI, VR, no code app, edukacja[...]

H5P w akcji! – interaktywne materiały edukacyjne dydaktyków/czek AGH [H5P podst_2]

Kolejna edycja szkolenia H5P Interaktywne materiały – podstawy za nami i znów dużo inspirujących materiałów wytworzonych przez osoby uczestniczące w szkoleniu.

Tym razem prowadząca szkolenie online – Renata Iwan – chciała zwrócić uwagę na to, jak można te same treści wykorzystać na różne sposoby.

Oto przykład – dr inż. Piotr Chyła (WIMiR) najpierw zabiera swoich[...]

Kilka słów o Akademii Dydaktyki [poziom 1]

Od października 2024 roku w CeLiID rozpoczniemy realizację programu doskonalenia warsztatu dydaktycznego jakim jest Akademia Dydaktyki. Zależy nam na zbudowaniu dla Was przestrzeni do planowania własnej ścieżki rozwoju dydaktycznego w sposób bardziej świadomy i zgodny z Waszymi potrzebami. 

Proponowany przez nas program składa się z trzech ścieżek, w zależności od stopnia zaawansowania. Na początek kilka[...]

CUTIE. Spotkanie partnerów projektu w Linz

Projekt CUTIE, który jest ‘dzieckiem’ projektu CUTE, nabiera coraz wyraźniejszych rumieńców, o czym  mogliśmy się przekonać podczas kolejnego partnerskiego spotkania, tym razem w Linz w Austrii w dniach 16-18 kwietnia. Razem z naszymi partnerami z Steyr (Austria), Kopenhagi (Dania), Galway (Irlandia), Akureyri (Islandia),  Murcia (Hiszpania), Zagrzeb (Chorwacja) zebraliśmy się po to, żeby wymienić sie informacjami[...]

Grywalizacja w edukacji – pokonferencyjne inspiracje

11 kwietnia odbyła się w Gdańsku 2. Ogólnopolska Konferencja “Grywalizacja w edukacji”, która została zorganizowana przez Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej. Konferencja ta cieszy się coraz większą popularnością i widać po tegorocznej edycji, że jeden dzień z wystąpieniami to zdecydowanie za mało. Program był faktycznie bardzo ściśnięty po to, żeby móc zaprezentować najwięcej jak się[...]

Dasie i Niedasie w świecie kompetencji cyfrowych: O problemach nauczycieli akademickich

W krainie edukacji cyfrowej, gdzie kompetencje cyfrowe stają się kluczowym elementem w procesie nauczania i uczenia się, spotykamy się nie tylko z entuzjastycznymi pionierami, ale także z nieco bardziej sceptycznymi użytkownikami – oto Dasie i Niedasie. Te dwie postawy od lat towarzyszą dydaktykom akademickim w ich codziennych zmaganiach z wyzwaniami edukacji, teraz coraz częściej edukacji[...]

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej