ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Praca z talentami

Zastanawialiście się kiedyś jakie są Wasze mocne strony? A może towarzyszyła Wam refleksja na temat swojej roli i wkładu w pracę zespołu? Wszystko wskazuje na to, że nie wykonaliście jeszcze testu opracowanego przez Instytut Gallupa. Talenty, to nie tylko zdolności artystyczne, to naturalne i powtarzalne[...]

Zaangażuj osoby studiujące

W Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki w ramach Systemu Wsparcia Dydaktyki oferujemy dydaktykom i dydaktyczkom AGH różne formy wsparcia rozwoju ich kompetencji do nauczania. Wyniki badań doświadczeń, jakie przeprowadziliśmy w czerwcu 2022 roku, pokazują, że jedną z częściej wskazywanych trudności z jakimi spotykają się[...]

Warsztaty eTEE 23

[...]

IX Konferencja eTEE 19-20.09.23

Po raz dziewiąty spotykamy się – tym razem w Akademii Górniczo – Hutniczej im. St. Staszica w Krakowie AGH – aby porozmawiać o e-technologiach w kształceniu inżynierów. Okrzepliśmy po cyfrowej, pandemicznej rewolucji, aby może nieco krytyczniej, ale na pewno bardziej świadomie, zmieniać dydaktykę przy wsparciu[...]

Dzień #3 wizyta studyjna w University of Galway

Uczenie przez doświadczanie

Zwieńczeniem naszej wizyty studyjnej były odwiedziny w The Irish Centre for Applied Patient Safety and Simulation (ICAPSS).

W centrum pracuje zespół lekarzy klinicznych z zespołu opieki zdrowotnej Uniwersytetu Saolta oraz badaczy i naukowców z Uniwersytetu w Galway. Centrum prowadzi głównie działalność edukacyjną[...]

Dzień #2 wizyta studyjna w University of Galway

Innowacje edukacyjne

Drugi dzień naszej wizyty studyjnej rozpoczęliśmy od spotkania z  Eileen Kennedy w  MakerSpace. Ta wyjątkowa przestrzeń mieści się na terenie biblioteki uniwersyteckiej. MakerSpace to przyjazna przestrzeń, w której można wspólnie projektować, tworzyć, prototypować i eksperymentować przy użyciu różnorodnych narzędzi, m.in. drukarki 3D, laserowej[...]

Dzień #1 wizyta studyjna w University of Galway

Wsparcie dydaktykiDzień pierwszy w Galway rozpoczęliśmy od spotkania z gospodarzem naszej wizyty Iainem MacLarenem, dyrektorem Centre for Excellence in Learning & Teaching (CELT), oraz jego zespołem. Iain opowiedział nam o strukturze centrum, o działaniach wspierających dydaktykę oraz realizowanych projektach.

Misją CELT jest rozwijanie i wspieranie[...]

Dydaktycy AGH w University of Galway: Dziennik podróży

Poszukiwanie inspiracji i dobrych praktyk jak uczyć innych sprawia, że nasza potrzeba rozwoju warsztatu dydaktycznego jest wciąż żywa. Połączeni wspólną pasją odkrywania i doświadczania wybraliśmy się na wizytę studyjną do University of Galway w Irlandii. Wyjazd zrealizowaliśmy w ramach projektu Doskonałość Dydaktyczna , a także dzięki[...]

Dzień #3 wizyta studyjna w TU Delft

W ostatni dzień naszej wizyty w TU Delft zabrano nas w podróż do świata bez barier. Świata, w którym uczysz się przez całe życie, korzystasz z profesjonalnie przygotowanych otwartych materiałów, oglądasz interesujące wykłady bez względu na strefę czasową, w jakiej przebywasz.

Ambicja naszych gospodarzy wychodzi[...]

Dydaktycy AGH w TU Delft: Dziennik podróży

 

Wizyta studyjna odbyła się w ramach Erasmus+ Staff Exchange Week, którą TU Delft Teaching Academy organizuje dwa razy w roku.

Realizacja wizyty możliwa była dzięki projektowi Doskonałość Dydaktyczna, projektowi IDUB oraz wsparciu naszej Uczelni.

 

Przeczytaj o szczegółach w relacji z naszego pobytu.

Dzień 1. Wizja kształcenia w[...]

Dzień #2 wizyta studyjna w TU Delft

Drugi dzień wizyty upłynął pod znakiem innowacji edukacyjnych. Pierwsza w tym dniu prezentacja poświęcona została Teaching Academy, której celem jest ułatwienie współpracy nauczycieli akademickich różnych wydziałów uniwersytetu i tym samym podnoszenia jakości kształcenia.

Innowacje edukacyjne to także przestrzeń – nowoczesne i samowystarczalne budynki uczelni, multimedialne[...]

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej