Artykuły
Plan rozwojowy od CeL_ID na semestr zimowy 24/25
Wraz z początkiem nowego roku akademickiego udostępniamy plan rozwojowy CeLiIDu na semestr zimowy 24/25. A w nim harmonogram szkoleń. Zapraszamy do udziału i wspólnego rozwoju.
Plan będziemy uzupełniać na bieżąco, informując Was o wszystkim na naszej stronie, w Newsletterze i w mediach społecznościowych.
Plan w[...]
miniPrzewodnik osoby studiującej online 24/25
Rozpoczęcie 106. roku akademickiego to dokładnie dziś! A my na tę okoliczność przygotowaliśmy miniPrzewodnik dla osoby studiującej na rok 24/25 . Witajcie na pokładzie!
Nadal jesteśmy przekonani, że świat techonologii to dla Was bułka z masłem! Mimo tego, dmuchamy na zimne i, aby nic Was nie[...]
miniPrzewodnik dydaktyka i dydaktyczki 24/25
Nowy rok akademicki w obszarze dydaktyki, platform e-learningowych i narzędzi wspierajacych dydaktykę to zawsze nowości i zmiany. Wszystko zebraliśmy w zaktualizowanej wersji miniPrzewodnik dla dydaktyków i dydaktyczek.
Przewodnik jest zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają u nas swoją karierę dydaktyczną, jak i wszystkich, którym mogą[...]
Akademia Dydaktyki
Nowy rok akademicki rozpoczynamy inauguracją programu doskonalenia warsztatu dydaktycznego jakim jest Akademia Dydaktyki. Program składa się z trzech ścieżek, w zależności od stopnia zaawansowania.Zależy nam na stworzeniu dla Was optymalnych warunków do doskonalenia konkretnych umiejętności, a także do świadomego planowania ścieżki rozwoju dydaktycznego zgodnie z[...]
Praca z talentami w AGH
Czy każdy z nas ma jakiś talent?.….to pytanie, towarzyszyło nam w Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki od dawna. Poszukując na nie odpowiedzi, pojawiały się kolejne: czym jest talent w kontekście rozwoju zawodowego? jak go rozpoznać w zespole? jak wykorzystać wiedzę o talentach w planowaniu pracy[...]
CUTIE. Spotkanie partnerów projektowych w Varaždin
W ubiegłym tygodniu w dniach 17 – 19 września mieliśmy okazję po raz kolejny wziąć udział w spotkaniu partnerów projektowych. Jak zawsze podsumowujemy i zbieramy informacje na temat naszych działań projektowych. Tym razem poświęciliśmy też sporo miejsca temu jak upowszechnić informacje na temat tego co[...]
O ocenie szkoleń realizowanych przez CeLiID AGH
Jednym z najbardziej rozpoznawanych działań podejmowanych przez CeLiID AGH są szkolenia. Jednak czy wiecie, że większość naszych szkoleń podlega ewaluacji? Bardzo nam zależy na dobrej jakości naszych przedsięwzięć i ofercie dostosowanej do potrzeb osób uczących, w związku czym zbieramy i analizujemy różne dane z tym[...]
Co nowego na UPeL 4.4 w roku 2024/25
Jak co roku w wakacje platforma UPeL została zaktualizowana do najnowszej wersji 4.4, która oferuje kilka nowych funkcjonalności. W tym wpisie krótko poinformujemy o nowościach. W czasie wakacji zostały też zaktualizowane wszystkie tutoriale. Tam możecie się udać po szczegółowe instrukcje i wskazówki.
Nowe ikony w[...]CUTIE. Spotkanie partnerów projektu w Akureyri
W ramach projektu CUTIE w dniach 4-6 czerwca odbyło się kolejne partnerskie spotkanie na Uniwersytecie w Akureyri w Islandii. Skoncentrowaliśmy się na podsumowaniu dotychczasowych działań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych nauczycieli i przyjrzeliśmy się temu, jak to może się dziać z aktywnym udziałem studentów. Głównym[...]
X Ogólnopolska Konferencja „e-Technologie w Kształceniu Inżynierów”
25-26 września 2024Czy jesteśmy poekscytowani? Bardzo! Wielkimi krokami zbliża się X Konferencja eTEE „e-Technologie w Kształceniu Inżynierów” i chociaż w tym roku wszystko wydarzy się w Gdańsku, to ramię w ramię współtworzymy to wydarzenie z Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej. O szczegółach zbliżającej się[...]