Takie zaangażowanie można osiągnąć poprzez wyjaśnianie danego zjawiska czy twierdzenia drugiej osobie – czyli przez nauczanie. Na procesie tym opiera się jedna z metod pracy grupowej – nauczanie rówieśnicze, którego założeniom i formom przyjrzymy się na szkoleniu.
Podczas szkolenia:
- poznasz różne formy nauczania rówieśniczego w nauczaniu stacjonarnym oraz online;
- dowiesz się, dlaczego nauczanie rówieśnicze jest efektywne
- przećwiczysz projektowanie nauczania rówieśniczego (w tym oceny rówieśniczej) w swoich kursach stacjonarnych i online
Aby ukończyć szkolenie i uzyskać certyfikat oraz cyfrową odznakę:
- weź udział w webinarze lub obejrzyj jego nagranie,
- wykonaj wszystkie zadania w modułach kursu na UPeL wg zamieszczonych w nich instrukcji w terminach określonych w przewodniku po szkoleniu,
- weź udział w dwóch warsztatach stacjonarnych,
- zaprojektuj zajęcia z elementami nauczania rówieśniczego lub przeprowadź zajęcia, podczas których zastosujesz ocenę rówieśniczą.
Termin szkolenia: (CELiID, Czarnowiejska 50b, sala poddasze)
Forma: mieszana
Praca na UPeL przed:
Webinar:
Daty warsztatów stacjonarnych:
warsztat 1:
warsztat 2:
(CELiID, Czarnowiejska 50b, III PIĘTRO, sala PODDASZE)
Praca na UPeL (po warsztacie, wdrożenie):
Potwierdzenie: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie: Marta Stąporek, Karolina Grodecka
Kontakt: staporek@agh.edu.pl, karolina@agh.edu.pl
Szkolenie jest realizowane w ramach projektu Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza (IDUB). W szkoleniu mogą wziąć udział osoby zatrudnione w AGH w roli dydaktycznej lub naukowo-dydaktycznej. Wypełnienie formularza zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją zasad udziału w programie doskonalenia kompetencji dydaktycznych.













