ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Projektowanie w dydaktyce

Edycja I
Kurs stacjonarny/online
10 godz. dydaktycznych

13.05-24.05.2024

Proces dydaktyczny to systematyczne, planowe i zamierzone działanie edukacyjne. Może je inicjować zarówno osoba prowadząca, jak i ucząca się. Jest to aktywność nastawiona na osiągnięcie konkretnych efektów kształcenia. Projektując zajęcia dydaktyczne warto pamiętać o spójności wyznaczonych celów edukacyjnych, wybranych metodach nauczania oraz sposobach oceniania. Dodatkowo, istotne jest uwzględnienie specyfiki uczenia się osób, dla których przygotowujemy zajęcia.

Chcesz udoskonalić swój warsztat dydaktyczny w zakresie projektowania zajęć dydaktycznych? To szkolenie jest dla Ciebie. Zapraszam!

Podczas szkolenia:

  • dowiesz się jak planować zajęcia dydaktyczne z uwzględnieniem specyfiki uczenia się osób dorosłych
  • poznasz koncepcję spójności celów, metod nauczania i sposobów oceniania (ang. alignment)
  • zaprojektujesz scenariusz zajęć dydaktycznych z uwzględnieniem efektów kształcenia

Termin szkolenia: 13.05-24.05.2024
Forma: mieszana (część online i stacjonarny warsztat)
Warsztat poprzedzony jest samodzielną pracą online na platformie UPeL
Praca na UPeL: 13.05.-16.05.2024 [przed warsztatem]
Data warsztatu stacjonarnego: 17.05.2024 [piątek] godz.: 10:00-13:00
do 24.05 przesłanie pracy zaliczeniowej na UPeL
Potwierdzenie: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)

 

 

Prowadzenie: Kamila Gandecka
Zapytaj o szczegóły: kgandecka@agh.edu.pl

 

 

 

 

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza (IDUB). W szkoleniu mogą wziąć udział wyłącznie osoby zatrudnione w AGH w roli dydaktycznej lub naukowo-dydaktycznej. Wypełnienie formularza zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją zasad udziału w programie doskonalenia kompetencji dydaktycznych.

 

 

Może Cię też zainteresować

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej