ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

sztucznainteligencja

Gdzie jest ukryta AI w aplikacjach Microsoftu?

Czy wiesz, gdzie Microsoft ukrył “magiczne” funkcje AI – takie które mogą usprawnić Twoją codzienną pracę w aplikacjach, z których korzystasz na codziennie? W trakcie webinaru pokażemy Ci, jak niewidoczna na pierwszy rzut oka AI działa w tle i może wspierać Cię w przygotowaniu zajęć, materiałów edukacyjnych, komunikacji ze studentami czy nawet pisaniu publikacji?

Czego[...]

AI w dydaktyce

Szkolenie adresowane jest do nauczycielek i nauczycieli akademickich, którzy chcą wspierać rozwój biegłości cyfrowej studentek i studentów poprzez świadome i odpowiedzialne wykorzystanie narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI), a także pragną wprowadzać GenAI do swojej pracy dydaktycznej oraz dostosować metody oceniania efektów uczenia się do wyzwań ery sztucznej inteligencji.

Korzyści dla uczestnika:

Dowiesz się, jakie „ciche[...]

Edukacja 3.0: AI jako trzecia uczestniczka – rewolucja metod dydaktycznych w szkołach i na uczelniach

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje edukację? Jak zmienia rolę nauczyciela i osób studiujących? W jaki sposób możemy jej używać, by efektywniej przekazywać umiejętności i wiedzę? Jeśli nurtują cię te pytania, zapraszamy na nasz kolejny webinar!

Czego się dowiesz?  AI jako „trzecia uczestniczka” w edukacji : Jak dostępne narzędzia AI wpływają na nauczanie? Od Brainly i obiektyw[...]

Webinary poświęcone sztucznej inteligencji w ramach projektu CUTIE

Cykl webinarów w ramach projektu CUTIE stanowi istotny element rozwoju kompetencji dydaktycznych pracowników Akademii Górniczo-Hutniczej, w szczególności w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) i nowych technologii w procesie dydaktycznym. Celem projektu jest nie tylko wsparcie dydaktyków w adaptacji do zmieniających się trendów edukacyjnych, ale także wyposażenie ich w umiejętności, które pozwolą efektywnie korzystać z nowoczesnych[...]

AI jako osobisty asystent dydaktyka. Jak oddać żmudne zadania technologii i skupić się na tym, co naprawdę ważne?

Co jest realne vs nierealne w AI dla dydaktyków? Jakie są kluczowe elementy dobrego prompta w kontekście akademickim? Co to jest promptcepcja? Jak promptować, aby usprawnić swoje codzienne działania na rzecz dydaktyki akademickiej? Jak AI może wspierać pracowników akademickich w badaniach i publikacjach? Jakie narzędzia AI przydadzą się pracownikom akademickim w kontekście przygotowania i prowadzenia[...]

AI Bingo! czyli jakich kompetencji potrzebujemy do odpowiedzialnej pracy z genAI

ChatGPT stał się w ciągu dwóch lat asystentem pisania dla większości osób wykonujących prace intelektualne. Generatywna AI spopularyzowała wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy, choć to tylko jedna, najnowsza z odmian tej technologii.

Dlaczego właśnie jest tak skuteczna w codziennych zadaniach: automatyzacji, redakcji, wyszukiwania, analizy treści i danych ? Co sprawia, że to właśnie generatywna AI[...]

GenAI w dydaktyce akademickiej

Generatywna sztuczna inteligencja (ang. generative artificial intelligence, generative AI, GenAI) to dziedzina sztucznej inteligencji bazująca na ogromnych ilościach danych, z których jest w stanie generować zupełnie nowe treści. 

Modele genAI używają sieci neuronowych i algorytmów uczenia maszynowego do naśladowania ludzkiej twórczości, kreatywności. “Uczą się” wzorców i struktur charakterystycznych dla określonych typów danych, a na podstawie[...]

AJAJAJ czy AI? Jak projektowałyśmy kursy ze wsparciem

Masz mało czasu i temat, którego nie czujesz, a musisz przygotować kurs. Jak zmienić AJAJAJ w AI? 

W trakcie webinaru odpowiedziałyśmy na to pytanie, a w szczególności: Jak dobrze można zaprojektować kursy online z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI)? Na co należy uważać korzystając z pomocy AI? Jakich kompetencji potrzebujesz jako projektant/ka kursu?  

Posiłkując się modelem[...]

Dydaktyk na tropie sztucznej inteligencji

Dlaczego sztuczna inteligencja cieszy się – jak nigdy dotąd – ogromną popularnością? Jej początki sięgają przecież lat pięćdziesiątych, lecz to właśnie teraz staje się łatwo dostępną technologią użytkową. Jest obecna w życiu prywatnym, ale także w pracy – w  wielu branżach i sektorach, w tym również w sektorze edukacji.

Większość z nas ma już za[...]

X Ogólnopolska Konferencja „e-Technologie w Kształceniu Inżynierów”

25-26 września 2024

Czy jesteśmy poekscytowani? Bardzo! Wielkimi krokami zbliża się X Konferencja eTEE „e-Technologie w Kształceniu Inżynierów” i chociaż w tym roku wszystko wydarzy się w Gdańsku, to ramię w ramię współtworzymy to wydarzenie z Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej.  O szczegółach zbliżającej się konferencji, jej tematyce, osobach uczestniczących przeczytasz tutaj. A my przejdziemy[...]

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej