Co robimy

Feedback – przegląd materiałów

Feedback – przegląd materiałów

Maj zagościł w Centrum e-Learningu z feedbackiem.

Przeglądaliśmy więc wszystkie półki w biurze, zaglądaliśmy do książek, przeszukaliśmy otchłanie Internetu, żeby wyselekcjonować dla Was najciekawsze treści:)

Zobacz materiały, które uznaliśmy za szczególnie wartościowe w naszym majowym przyglądaniu się informacji zwrotnej! Myślimy, że pozwolą Ci one również jeszcze bardziej skorzystać ze szkoleń, webinarów i meet-upów, które odbędą się w tym miesiącu.
Ku lekturom zatem!

  • Przeczytaj o 7 drogowskazach, które powinny kształtować myślenie o feedbacku. [źródło: TeacherToolkit]
  • Jeśli feedback to Twój największy nauczycielski kłopot – ten artykuł jest dla Ciebie. [źródło: EdSurge]
  • Nie ma dobrego feedbacku, bez jasnych kryteriów. Ciekawym rozwiązaniem jest formularz kryteriów, czyli rubric [źrodło: Northern Illinois Univerisity].
  • Konkretnym modelem dla informacji zwrotnej może być np. TAG model – krótki film od Edutopia wyjaśni Ci jego trzy elementy [źródło: Edutopia]
  • Zastanawiasz się, jak sprawić, żeby studenci naprawdę czytali Twój feedback? Poczytaj świetny tekst o metodzie opóźnionego feedbacku! [źródło: Cult of Pedagogy]
  • Żeby wzmacniać u studentów samodzielność w ocenianiu własnej nauki, zobacz czym jest prosta praktyka One-Minute-Paper [źródło: On Course]
  • A dlaczego warto prowadzić studentów w stronę self-assessment pięknie wyjaśnia John Spencer [źródło: John Spencer Author]
  • Tutaj z kolei bardzo dużo konkretnych wskazówek o feedbacku, w tym o narzędziu cyfrowego portfolio studenta [źródło: Victoria Education State]
  • A na koniec, polecamy jeszcze polski portal o ocenianiu kształtującym ze wspaniałymi ilustracjami Danuty Sterny! [źródło: Centrum Edukacji Obywatelskiej]


  •