ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Raport z badań: e-learning w AGH 2021/22

Badanie doświadczeń dydaktyków AGH - raport

Aneta Gruszczyk

06.09.2022

Artykuł opublikowany rok, 10 miesięcy i 14 dni temu.

Wraz z końcem roku akademickiego 2021/22, kontynuując tradycję zbierania opinii wśród społeczności AGH, zapytaliśmy naszych dydaktyków o ich doświadczenia w prowadzeniu zajęć w naszej Uczelni. Dziękujemy wszystkim, którzy podzielili się swoimi spostrzeżeniami i przemyśleniami. Zebraliśmy dużo wartościowego feedbacku również na temat działalności CeLu. Na ich podstawie będziemy pracować nad usprawnieniami w procesie kształcenia, które jako Centrum e-Learningu AGH będziemy w stanie zainicjować.

A tu dzielimy się z Wami wynikami przeprowadzonych badań. Zachęcamy do klikania w infografikę – otworzy się ona w nowym oknie, w bardziej przejrzystej formie.

 

Badanie doświadczeń dydaktyków AGH w roku akademickim 2021/22 - Sposoby prowadzenia zajęć

Badanie doświadczeń dydaktyków AGH w roku akademickim 2021/22 - Rozwój kompetencji dydaktycznychBadanie doświadczeń dydaktyków AGH w roku akademickim 2021/22 - e-Learning w AGH

Badanie doświadczeń dydaktyków AGH w roku akademickim 2021/22 - Wsparcie CeLu

 

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej