ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Artykuły

Praca z talentami w AGH

Czy każdy z nas ma jakiś talent?.….to pytanie, towarzyszyło nam w Centrum  e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki od dawna. Poszukując na nie odpowiedzi, pojawiały się kolejne: czym jest talent w kontekście rozwoju zawodowego? jak go rozpoznać w zespole? jak wykorzystać wiedzę o talentach w planowaniu pracy indywidualnej i zespołowej?

Koncepcją, która pomogła nam zgłębić temat i[...]

CUTIE. Spotkanie partnerów projektowych w Varaždin

W ubiegłym tygodniu w dniach 17 – 19 września mieliśmy okazję po raz kolejny wziąć udział w spotkaniu partnerów projektowych. Jak zawsze podsumowujemy i zbieramy informacje na temat naszych działań projektowych. Tym razem poświęciliśmy też sporo miejsca temu jak upowszechnić informacje na temat tego co już udało nam się zrobić w projekcie. Jesteśmy już obecni [...]

O ocenie szkoleń realizowanych przez CeLiID AGH

Jednym z najbardziej rozpoznawanych działań podejmowanych przez CeLiID AGH są szkolenia. Jednak czy wiecie, że większość naszych szkoleń podlega ewaluacji? Bardzo nam zależy na dobrej  jakości naszych przedsięwzięć i ofercie dostosowanej do potrzeb osób uczących, w związku czym zbieramy i analizujemy różne dane z tym związane. Dziś chcemy się z Wami podzielić wybranymi wynikami naszych[...]

Co nowego na UPeL 4.4 w roku 2024/25

Jak co roku w wakacje platforma UPeL została zaktualizowana do najnowszej wersji 4.4, która oferuje kilka nowych funkcjonalności. W tym wpisie krótko poinformujemy o nowościach. W czasie wakacji zostały też zaktualizowane wszystkie tutoriale. Tam możecie się udać po szczegółowe instrukcje i wskazówki.

Nowe ikony w panelu “Dodaj aktywność lub zasób”

W panelu zawierającym aktywności i[...]

CUTIE. Spotkanie partnerów projektu w Akureyri

W ramach projektu CUTIE w dniach 4-6 czerwca odbyło się kolejne partnerskie spotkanie na Uniwersytecie w Akureyri w Islandii. Skoncentrowaliśmy się na podsumowaniu dotychczasowych działań związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych nauczycieli i przyjrzeliśmy się temu, jak to może się dziać z aktywnym udziałem studentów.  Głównym tematem spotkania było przedstawienie pomysłów związanych z pakietem działań dotyczących[...]

X Ogólnopolska Konferencja „e-Technologie w Kształceniu Inżynierów”

25-26 września 2024

Czy jesteśmy poekscytowani? Bardzo! Wielkimi krokami zbliża się X Konferencja eTEE „e-Technologie w Kształceniu Inżynierów” i chociaż w tym roku wszystko wydarzy się w Gdańsku, to ramię w ramię współtworzymy to wydarzenie z Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej.  O szczegółach zbliżającej się konferencji, jej tematyce, osobach uczestniczących przeczytasz tutaj. A my przejdziemy[...]

Wybory edukacyjne i zawodowe Generacji Z. Przegląd Badań.

Artykuły o współczesnych młodych dorosłych, o tak zwanej generacji Z, pojawiają się od pewnego czasu jak grzyby po deszczu. Co ciekawe, większość z nich opiera się na tych samych kilku badaniach, zrealizowanych w ostatnich latach w Polsce. Specjalnie dla Was, przyjrzeliśmy się tym badaniom, a w zasadzie raportom, opisującym ich wyniki, skupiając się w szczególności[...]

Upowszechnianie informacji o równym dostępie do szkoleń w ramach CeLiID

W odpowiedzi na zatwierdzony przez Rektora “Harmonogram  działań naprawczych i doskonalących” w I kwartale 2024  oraz zaplanowane w nim działanie CeLiID AGH jakim jest „Upowszechnianie informacji o równym dostępie do szkoleń w ramach CeLiID” przedstawiamy dane na temat ilości szkoleń i osób szkolących się oraz listę wdrożonych działań naprawczych.

Działalność szkoleniowa CeLiID – dane ilościowe[...]

AIDA4 2024 – krótka relacja z konferencji

Na przestrzeni ostatniego roku zagadnienie sztucznej inteligencji zdominowało  internet. Mieliśmy możliwość obserwować lawinowy przyrost webinarów, szkoleń, kursów i zasobów online poświęconych tej tematyce. 

W tym czasie  również i my nie pozostawaliśmy wobec niego obojętni. Zrealizowaliśmy dwa webinary poświęcone sztucznej inteligencji (ChatGPT w akcji: odkrywamy nowe perspektywy i możliwości pracy nauczycieli akademickich, Sztuczna inteligencja jako partner[...]

Open AGH e-Podręczniki kończą 10 lat!

16 czerwca 2014, godz. 10:14. To ważna data w historii CeLiID. To data rozpoczęcia pracy nad pierwszym e-podręcznikiem w ramach Open AGH e-podręczniki. Szybka kalkulacja pokazuje, że wielkimi krokami zbliżamy się do okrągłej 10 rocznicy e-podręczników.

Dekada. To 120 miesięcy, 43 800 dni. Robi wrażenie. W 10 lat można dużo osiągnąć, można także zakończyć projekty[...]

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej