ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Artykuły

Open AGH e-Podręczniki kończą 10 lat!

16 czerwca 2014, godz. 10:14. To ważna data w historii CeLiID. To data rozpoczęcia pracy nad pierwszym e-podręcznikiem w ramach Open AGH e-podręczniki. Szybka kalkulacja pokazuje, że wielkimi krokami zbliżamy się do okrągłej 10 rocznicy e-podręczników.

Dekada. To 120 miesięcy, 43 800 dni. Robi wrażenie. W 10 lat można dużo osiągnąć, można także zakończyć projekty[...]

Konferencja eTEE po raz dziesiąty

 X ogólnopolska Konferencja e-Technologie w Kształceniu Inżynierów 25-26 września 2024 r., Politechnika Gdańska

Zgłoszenia do sesji WYSTĄPIEŃ USTNYCH (15-min power speech: 31 maja 2024 r. (możliwość publikacji w monografii).

Zgłoszenia streszczeń PLAKATÓW i ARTYKUŁÓW do monografii: 6 września 2024 r. ( nabór od 1 czerwca 2024 r.)

Tematy przewodnie

AI, VR, no code app, edukacja[...]

H5P w akcji! – interaktywne materiały edukacyjne dydaktyków/czek AGH [H5P podst_2]

Kolejna edycja szkolenia H5P Interaktywne materiały – podstawy za nami i znów dużo inspirujących materiałów wytworzonych przez osoby uczestniczące w szkoleniu.

Tym razem prowadząca szkolenie online – Renata Iwan – chciała zwrócić uwagę na to, jak można te same treści wykorzystać na różne sposoby.

Oto przykład – dr inż. Piotr Chyła (WIMiR) najpierw zabiera swoich[...]

Kilka słów o Akademii Dydaktyki [poziom 1]

Od października 2024 roku w CeLiID rozpoczniemy realizację programu doskonalenia warsztatu dydaktycznego jakim jest Akademia Dydaktyki. Zależy nam na zbudowaniu dla Was przestrzeni do planowania własnej ścieżki rozwoju dydaktycznego w sposób bardziej świadomy i zgodny z Waszymi potrzebami. 

Proponowany przez nas program składa się z trzech ścieżek, w zależności od stopnia zaawansowania. Na początek kilka[...]

CUTIE. Spotkanie partnerów projektu w Linz

Projekt CUTIE, który jest ‘dzieckiem’ projektu CUTE, nabiera coraz wyraźniejszych rumieńców, o czym  mogliśmy się przekonać podczas kolejnego partnerskiego spotkania, tym razem w Linz w Austrii w dniach 16-18 kwietnia. Razem z naszymi partnerami z Steyr (Austria), Kopenhagi (Dania), Galway (Irlandia), Akureyri (Islandia),  Murcia (Hiszpania), Zagrzeb (Chorwacja) zebraliśmy się po to, żeby wymienić sie informacjami[...]

Grywalizacja w edukacji – pokonferencyjne inspiracje

11 kwietnia odbyła się w Gdańsku 2. Ogólnopolska Konferencja “Grywalizacja w edukacji”, która została zorganizowana przez Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej. Konferencja ta cieszy się coraz większą popularnością i widać po tegorocznej edycji, że jeden dzień z wystąpieniami to zdecydowanie za mało. Program był faktycznie bardzo ściśnięty po to, żeby móc zaprezentować najwięcej jak się[...]

Dasie i Niedasie w świecie kompetencji cyfrowych: O problemach nauczycieli akademickich

W krainie edukacji cyfrowej, gdzie kompetencje cyfrowe stają się kluczowym elementem w procesie nauczania i uczenia się, spotykamy się nie tylko z entuzjastycznymi pionierami, ale także z nieco bardziej sceptycznymi użytkownikami – oto Dasie i Niedasie. Te dwie postawy od lat towarzyszą dydaktykom akademickim w ich codziennych zmaganiach z wyzwaniami edukacji, teraz coraz częściej edukacji[...]

Działania CeLiID na rzecz otwartej edukcji

W dniach 4-8.03.2024 świętujemy kolejną edycję międzynarodowego wydarzenia Open Education Week. Wydarzenie zainicjowane przez organizację Open Education Global ma na celu propagowanie świadomości nt. otwartych zasobów edukacyjnych, prezentowanie inicjatyw oraz wpływu otwartej edukacji na proces nauczania i uczenia się.

Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH włącza się w działania na rzecz otwartej edukacji już od[...]

Metody dydaktyczne w kształceniu inżynierów

Na stronie internetowej Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH w zakładce Nowoczesne Metody Kształcenia opublikowane zostały nowe treści adresowane do dydaktyków i dydaktyczek.

Opracowując teksty do publikacji odpowiadaliśmy na potrzebę rozwoju dydaktycznego, deklarowaną przez 88% badanych dydaktyków i dydaktyczek Akademii Górniczo-Hutniczej (Badanie doświadczeń dydaktyków AGH w roku akademickim 2022/2023). W wynikach badań jako najczęściej wskazywane[...]

Plan rozwojowy od CeL_ID na semestr letni 23/24

Wraz z początkiem nowego semestru udostępniamy plan rozwojowy CeL_IDu na semestr letni 23/24. A w nim harmonogram szkoleń, sesji coachingowych, webinarów i meet-upu. Zapraszamy do udziału i wspólnego rozwoju.

Plan będziemy uzupełniać na bieżąco, informując Was o wszystkim na naszej stronie, w Newsletterze i w mediach społecznościowych.

Plan można też zobaczyć tutaj.

[...]
Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej