Pomaga zmniejszyć ryzyko nieuczestniczenia w zajęciach. Doświadczenia nauczycieli pokazują, że TBL sprawdza się szczególnie do przedmiotów w dużej mierze bazujących na teorii, której wykładanie było po prostu nieefektywne. Uwaga osób studiujących po 20 minutach wykładu przechodzi w pasywną koncentrację, podczas gdy TBL pozwala utrzymać uwagę przez całe zajęcia.
Jeśli szukasz sposobu na wprowadzenie w swoich zajęciach zmiany, dzięki której studenci i studentki będą zaangażowani, sprawdź koniecznie TBL.
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- doświadczysz czym jest metoda Team Based Learning,
- zaobserwujesz jakie korzyści wnosi metoda TBL w prowadzenie zajęć,
- zaobserwujesz punkty krytyczne metody i możliwe rozwiązania
- zdekonstruujesz metodę TBL, aby w pełni świadomie móc zaprojektować i przeprowadzić każdy jej etap podczas swoich zajęć,
- opracujesz pomysł na swoje zajęcia w oparciu o metodę TBL,
- udzielisz i otrzymasz informację zwrotną na temat projektu.
Termin szkolenia: 11.10 – 25.10.2024
Praca na UPeL przed szkoleniem : 11.10 – 16.10.2024
Warsztat stacjonarny: 17.10.2024 godz. 10:00-14:00
Praca na UPeL (po warsztacie, wdrożenie): 18.10 – 25.10.2024
Forma: praca asynchroniczna na UPeL oraz warsztat stacjonarny w Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH
Potwierdzenie: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie: Karolina Grodecka
Zapytaj o szczegóły: karolina.grodecka@agh.edu.pl
Szkolenie jest realizowane w ramach projektu Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza (IDUB). W szkoleniu mogą wziąć udział wyłącznie osoby zatrudnione w AGH w roli dydaktycznej lub naukowo-dydaktycznej. Wypełnienie formularza zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją zasad udziału w programie doskonalenia kompetencji dydaktycznych.