ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Artykuły

Badanie jakości kształcenia 2021

Jakość kształcenia w AGH – perspektywa studentów i studentek (sem. letni 2020/21)

Zapewnienie wysokiej jakości kształcenia to w AGH jeden z kluczowych elementów, dlatego ważne jest poznanie perspektywy odbiorców całego procesu, czyli studentów i studentek.

Od 9-go czerwca do 1-go października 2021 osoby studiujące mogły podzielić się swoją oceną prowadzenia poszczególnych zajęć w semestrze letnim[...]

Gotowość cyfrowa

Po dwóch latach intensywnego podnoszenia kwalifikacji w obrębie technologii cyfrowych w edukacji przyszedł czas na refleksję. W czym już czuje się biegle? Jakie cyfrowe kompetencje dydaktyka potrzebuję jeszcze rozwinąć? Te i inne pytania zadaliśmy nauczycielom akademickim w badaniach przeprowadzonych w Polsce, Serbii i Słowenii w ramach projektu StudES.

Celem badania było zebranie informacji o tym[...]

ABC mieszania

W wielu post-pandemicznych ankietach i raportach nauczyciele, nie tylko akademiccy, zwracali uwagę na powtarzający się problem (braku) zaangażowania i trudności w nawiązaniu kontaktu z uczniami czy studentami po drugiej stronie ekranu.

Można wymienić wiele elementów, które mają wpływ na taki stan rzeczy i znaleźć wiele rozwiązań, bo najczęściej problem jest tak złożony, że wymaga szerokiego[...]

DigCompEdu – narzędzie “naszych czasów”

Żyjemy i pracujemy w cyfrowym świecie. Technologia wpływa na wiele naszych interakcji, naszą kreatywność i codzienną pracę w edukacji. Dzięki temu, że na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu miesięcy przystosowaliśmy się także do nauczania i uczenia się online, możemy teraz dostrzec, jaki potencjał rozwoju niesie ze sobą era cyfrowa. Oczywiście pod warunkiem, że rozeznamy się w jej[...]

PrzedsięWeź – czyli narzędzia produktywnego akademika

Produktywność, to temat szeroki, łączący w sobie zagadnienia związane z zarządzaniem swoją energią, czasem, planowaniem i priorytetyzowaniem zadań, porządkowaniem i radzeniem sobie z rozproszeniami. Dla każdego produktywność będzie miała nieco inny wymiar. Dla jednej frakcji będzie to robienie więcej w krótszym czasie. Dla innych będzie to rozważny dobór czynności i zadań, według własnych wartości i[...]

Dostosowanie materiałów dydaktycznych

Osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności stanowią rosnący odsetek studentów AGH. W 2019 roku weszła w życie ustawa o zapewnieniu dostępności, która obliguje nas, abyśmy stale rozwijali się i polepszali warunki studiowania osób z problemami zdrowotnymi.

Chcąc pomóc pracownikom AGH stawić czoła nowym wyzwaniom zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami[...]

Zmiany na UPeL

Z okazji nowego roku akademickiego – garść nowości na UPeL! 

Interfejs – dawny “tick” czy “ptaszek” do oznaczania ukończenia aktywności/zasobu został zamieniony na przycisk, i znajduje się teraz tuż pod samą aktywnością/zasobem. W tym samym miejscu pojawiają się także warunki ukończenia aktywności, jeśli zostały skonfigurowane Wybór grupy – osobna aktywność, która umożliwia studentom dokonanie samodzielnego[...]

miniPrzewodnik studenta online

4 października – startujemy! Inauguracja 103. roku akademickiego już za nami, a my z tej okazji przygotowaliśmy coś dla wszystkich zaczynających swoją edukacyjną przygodę na naszej Uczelni.

Witajcie na pokładzie! Wiemy, że świetnie poruszacie się w świecie online, czasami jednak nowa platforma czy system może Was jeszcze czymś zaskoczyć. Żeby oszczędzić Wam nieprzyjemnych niespodzianek, oddajemy[...]

Program Wsparcia Dydaktyki AGH

Jednym z obszarów Uczelni Badawczej jest to, aby stale podnosić jakość dydaktyki, tworząc przemyślany system wsparcia dla nauczycieli akademickich. System, który umożliwiał będzie planowany rozwój dla pracowników dydaktycznych w AGH, poprzez oferowanie różnorodnych szkoleń, konsultacji oraz prowadzone badania i ewaluację. Od września 2023 inicjatywa nosi nazwę Programu i jest finansowana z różnych źródeł Uczelni.

Pełen[...]

Zarządzenie ws. zajęć zdalnych

Opublikowane 13.09.2021 Zarządzenie 52/2021 JM Rektora reguluje zasady prowadzenia zajęć oraz przeprowadzania egzaminów z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w Akademii Górniczo-Hutniczej.

Formularz zgłoszenia zajęć Załącznik 1

Wersja edytowalna Załącznika 1

Oświadczenie studenta Załącznik 2

[...]
Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej