ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Artykuły

Jak sPIERNICZyć kurs online?

Grudzień pachnie piernikami! CeLowy Mikołaj nie pozostał wobec tego faktu obojętny i chcąc być na topie w tym roku przynosi wszystkim Czytelnikom i Przyjaciołom Centrum e-Learningu AGH prezent wyjątkowy – przepis na alternatywne pierniczki e-learningowe! Tak trochę ku przestrodze, ale bardziej jednak dla uśmiechu 🙂

Kto już coś spierniczył, a kto jeszcze przed pierniczeniem? 😉

[...]

Laureaci “Notatek w Internecie”

20-ta edycja konkursu „Notatki w Internecie” została rozstrzygnięta. 31.10.2018 r. w Auli Głównej AGH, podczas uroczystości wręczenia nagród oraz dyplomów spotkali się autorzy najlepszych prac oraz ich opiekunowie. JM Rektor AGH prof. dr hab. inż. Tadeusz Słomka wręczył laureatom dyplomy oraz nagrody. Przedmiotem tegorocznego Konkursu było nakręcenie filmu o tematyce naukowej i edukacyjnej z nauk[...]

Prowadzenie laboratoriów online

Inspirator: dr inż. Piotr Chyła (Wydział Inżynierii Mechanicznej i Robotyki AGH)

Jak są skonstruowane Twoje zajęcia?

Korzystam z Uczelnianej Platformy eLearningowej do prowadzenia laboratoriów w formule mieszanej (tzw. blended learning). Pierwsze i ostatnie zajęcia laboratoryjne (w sumie 3h) prowadzone są w sali, 4h są realizowane online.

Podczas pierwszego spotkania stacjonarnego wprowadzam studentów w problematykę i[...]

Repozytorium i rekrutacja na praktyki

Inspiratorka: dr inż. Katarzyna Gdowska (Wydział Zarządzania, AGH)

 

Do czego wykorzystujesz platformę UPeL?

Korzystam z niej na dwa sposoby. Dla każdego z prowadzony przeze mnie kursów stacjonarnych przygotowuję wsparcie w postaci kursu-repozytorium na platformie oraz prowadzę z pomocą platformy rekrutację i wsparcie dla studentów, którzy biorą udział w Programie Praktyk Forum Ekonomicznego w Krynicy.

Dla każdego kursu,[...]

Udzielanie informacji zwrotnej do projektu informatycznego

Inspirator: mgr. inż. Paweł Kłeczek (Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej, AGH)

 

Do czego wykorzystujesz platformę UPeL?

W ramach zajęć z informatyki studenci projektują system do modelowania i symulacji działania sieci na przykładzie “linii produkcyjnych” w fabryce. Realizując program zajęć korzystam z dwóch narzędzi: DokuWiki i UPeL. DokuWiki jest bazą z materiałem merytorycznym z kursu[...]

Webinary i szkolenia w 2018/19

Jak co roku, tak i tym razem, wraz z nadejściem października przedstawiamy rozkład zajęć Centrum e-Learningu AGH na rok akademicki 2018/2019 🙂 Przerwa wakacyjna minęła nam szybko i słonecznie, ale również bardzo produktywnie, dzięki czemu dzisiaj możemy zaprezentować ciekawą ofertę szkoleniową i nie tylko. Listę już znanych i lubianych przez dydaktyków szkoleń poszerzyły nowe pozycje[...]

Studenci o e-podręcznikach AGH

Od 2013 roku rozwijamy w AGH otwarte e-podręczniki Open AGH adresowane do studentów i nauczycieli akademickich. Wdrożenie 5 lat temu platformy do tworzenia treści oraz opracowanie pierwszych e-podręczników z matematyki i fizyki otworzyło nowy rozdział w rozwoju innowacyjnej dydaktyki w AGH. Obecny stan zaawansowania projektu sprawia, że możemy wyciągnąć wnioski na temat zarówno założeń, jak[...]

UPeL: nowości w semestrze 2018/19

Wakacje to dla nas zawsze czas intensywnych przygotowań do nowego roku akademickiego. I jak co roku również w te wakacje zaktualizowaliśmy platformę UPeL. Od nowego roku będziemy pracować na najbardziej aktualnej wersji czyli 3.5 mając dostęp do kilku nowych funkcjonalności oraz jednej nowej wtyczki.

AKTUALIZACJA PLATFORMY I NOWE FUNKCJONALNOŚCI Przeszliśmy z Moodle 3.3 na Moodle 3.5.[...]

Kilka słów refleksji po Ideatorium’18

W dniach 26-27 czerwca 2018 na Uniwersytecie Gdańskim odbyła się VI edycja Konferencji Dydaktyki Akademickiej Ideatorium. Koniec roku akademickiego to czas przełomowy – z jednej strony domykamy mijający semestr, z drugiej zaś to dobry moment na autorefleksję, wnioski i otwarcie się na nowe, czyli snucie pierwszych planów na czas po 1 października. Ideatorium proponuje idealną[...]

MoodleMoot’18 – dlaczego warto?

Wszędzie dobrze, ale na MoodleMoot najlepiej. IX edycja Polskiego Moot’a (4-5 czerwiec 2018) miała w sobie wszystko to, co w takich wydarzeniach lubimy najbardziej. Z naszej perspektywy tegoroczny MoodleMoot chyba pod wszystkimi względami zdał konferencyjny egzamin na piątkę. A jeśli na piątkę to postanowiliśmy wymienić 5 powodów, dla których MoodleMoot co roku znajduje się na[...]

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej