ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Artykuły

Notatki w Internecie – wręczenie dyplomów

Na posiedzeniu Senatu AGH 26. czerwca JM Rektora AGH prof. dr hab inż. Tadeusz Słomka wręczył laureatom – studentom AGH – dyplomy.

?1. Miejsce zajęli ex equo zajęły prace Michała Miętusa z Wydział Inżynierii Mechanicznej i Robotyki “Jak wygrać rodzinną grę nie licząc na łut szczęścia” oraz zespołu w składzie Natalia Makuch z  Wydziału Geologii,[...]

Webinary 2018/2019 – podsumowanie

Pierwszy sezon otwartych webinarów Centrum e-Learningu za nami. Postanowiliśmy dzielić się naszym doświadczeniem i wiedza z całą społecznością akademicką – i udało się! W tym roku mówiliśmy o tym, co nam najbliższe – otwarte zasoby, mieszane kształcenie, praca grupowa online i Moodle. Dzięki sugestiom uczestników mamy sporo pomysłów na nowy rok akademicki – nie zabraknie[...]

Jak skutecznie odwrócić zajęcia?

Podczas lutowej wizyty zespołu metodycznego CeL w University of Northampton (UoN) miałyśmy okazję posłuchać i doświadczyć kilku innowacyjnych metod prowadzenia zajęć. Dzisiejszy wpis zostanie poświęcony jednej z nich – Team-Based Learning (TBL). Niestety nie istnieje dobre i chwytliwe tłumaczenie tej nazwy na język polski. TBL w swoich założeniach jest prosty – chodzi o to, aby[...]

Notatki w Internecie – znamy wyniki!

21 edycja konkursu “Notatki w Internecie” została rozstrzygnięta. Tegoroczny Konkurs zaowocował bardzo interesującymi pracami. Do Konkursu zgłoszonych zostało 12 prac. Z wszystkimi pracami można zapoznać się na stronie internetowej Konkursu: notatki.cel.agh.edu.pl, a nagrodzone prace przedstawiamy poniżej:

Dwie I nagrody zostały przyznane pracom: Jak wygrać w rodzinną grę nie licząc na łut szczęścia

Autor: Michał Miętus[...]

Blended learning – materiały

Dzisiaj zamiast infografiki powebinarowej podręczna lista źródeł, z których można czerpać inspiracje do mieszania.

Akademicki kontekst wykorzystania technologii w dydaktyce narzuca pewne ograniczenia – co nie znaczy, że nie pozwala na eksperymentowanie. Poniższa lista układa ten temat – od ogólnych założeń powiązanych z pro-jakościowym podejściem, przez zaprezentowanie wywrotowej ale jakże racjonalnej koncepcji pożegnania wykładu po[...]

Konferencja eTEE 2019 w Gdańsku

Jak co roku zapraszamy do wzięcia udziału Konferencji Naukowej eTEE e-Technologie w Kształceniu Inżynierów, która tym razem odbędzie się w Politechnice Gdańskiej w dniach 19-20 września 2019 roku.

Konferencja, zainicjowana przez PG, a od 2016 roku współorganizowana przez AGH, to miejsce spotkań praktyków, dydaktyków i  naukowców zajmujących się edukacją inżynierską, kształceniem w obszarze nauk ścisłych[...]

Konferencja eTEE dopiero w 2021 r.

Z ciężkim sercem informujemy, że podjęliśmy decyzję o odwołaniu tegorocznej edycji VII konferencji eTEE w tradycyjnej formie.

Przy obecnych ograniczeniach związanych z pandemią oraz niepewnością jej dalszego przebiegu, uznaliśmy, że realizacja tego typu wydarzenia jest w tym roku niemożliwa.

Największą wartością naszych spotkań jest możliwość podzielenia się doświadczeniami i obserwacjami z naszej praktyki dydaktycznej. Chcielibyśmy[...]

Jak przestrzeń wpływa na uczenie się i pracę

Zespół metodyczny CeLu w ramach wizyty studyjnej spędził bardzo pracowity lutowy tydzień na Uniwersytecie Northampton w Wielkiej Brytanii, podglądając jak kształcenie mieszane realizowane jest w praktyce. Wiele godzin rozmów z osobami bezpośrednio zaangażowanymi w przygotowanie i prowadzenie zajęć oraz spotkania z zespołami oferującymi wsparcie pozwoliły nam zidentyfikować wiele dobrych praktyk, które z pewnością zostaną wykorzystane[...]

Dlaczego dzielisz się zasobami w sieci?

“Pisanie do szuflady przyda się pamiętnikom, a w nauce czy edukacji otwartość i dzielenie się czymś, co już zrobione, jest sprawą naturalną i oczywistą”. Tak o dzieleniu się swoimi materiałami pisał jeden/jedna z uczestników ekspresowego kursu online “Rentgen Otwartych Zasobów“. Zebraliśmy różne motywacje nauczycieli i nauczycielek akademickich, który uczestniczyli w kursie, i dzielimy się nimi[...]

Test na UPeL – dostęp w trybie “wyjątek”

Każdemu studentowi może zdarzyć się sytuacja, przez którą nie mógł wziąć udziału w zaplanowanym teście na platformie UPeL. Termin minął, ale jako prowadzący/a kurs możesz w drodze wyjątku udostępnić test takiemu studentowi. Jednocześnie nie udostępniasz go ponownie całej grupie.

To tzw. “Wyjątki dla użytkownika”.

Jak je włączyć? Wystarczy przestawić jedno ustawienie, a resztę UPeL zrobi[...]

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej