ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Artykuły

Plan rozwojowy od CeL_ID na semestr zimowy 23/24

Wraz z początkiem nowego roku akademickiego udostępniamy plan rozwojowy CeLu na semestr zimowy 23/24. A w nim harmonogram szkoleń ? Zapraszamy do udziału i wspólnego rozwoju.

Plan będziemy uzupełniać na bieżąco, informując Was o wszystkim na naszej stronie, w Newsleterze i w mediach społecznościowych.

Plan można też zobaczyć tutaj.

 

[...]

Talenty w AGH

W czerwcu ze środków projektu Doskonałość Dydaktyczna Uczelni oraz IDUB – Inicjatywa Doskonałości Uczelnia Badawcza, CeL_ID zorganizował badanie CliftonStrengths oraz warsztaty dla 115 pracowników naukowo-dydaktycznych oraz pracowników administracyjnych wspierających dydaktykę.

Po indywidualnym przeprowadzeniu badania Gallupa, osoby pracujące wzięły udział w 7 grupowych warsztatach dla grup współpracujących na co dzień ze sobą. Warsztaty dotyczyły pracy z[...]

Co nowego na Teams?

Od nowego roku akademickiego pracownicy AGH mogą organizować spotkania i wykłady online wyłącznie za pośrednictwem MS Teams. To narzędzie upowszechniło się na gruncie polskiej edukacji w czasie pandemii. Nadal jest wykorzystywane nie tylko na potrzeby spotkań społeczności uczelnianej, ale również w ramach współpracy międzyuczelnianej czy nawet projektów międzynarodowych. Microsoft stale rozwija i dodaje nowe funkcjonalności[...]

Transkrypcja nagrań z Webinaroteki CELiID

Od 2019 r. nasza Webinaroteka systematycznie powiększa się o nowe nagrania. Do tej pory zrealizowaliśmy ponad 60 webinarów, z czego znaczną większość w formule otwartej (dostępnej dla wszystkich osób zainteresowanych). Tematyka webinarów koncentrowała się wokół kilku głównych kategorii (rozwijaj się w dydaktyce, poznawaj narzędzia, twórz zasoby, komunikuj się skutecznie, zadbaj o siebie), a dobór tematów[...]

Co nowego na UPeL 2023/24

Wakacje to dla nas zawsze czas intensywnych przygotowań do nowego roku akademickiego. I jak co roku również w te wakacje zaktualizowaliśmy platformę UPeL. Od października 2023 pracujemy na najbardziej aktualnej wersji czyli 4.2. Dzięki temu mamy dostęp do kilku nowych funkcjonalności usprawniających pracę.

Przesuwanie elementów kursu w prawo

Na pewno niejednego i niejedną z Was[...]

System do zapisywania i monitorowania osiągnięć dydaktycznych pracowników

W ramach projektu „Doskonałość dydaktyczna uczelni”, numer umowy: MEiN/2022/DIR/1810,Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie zrealizowała zadanie:

Opracowanie założeń, prototypu oraz pilotażowe wdrożenie systemu do zapisywania i monitorowania osiągnięć dydaktycznych pracowników w kontekście oceny pracowniczej i potrzeb rozwojowych.

Podjęte działania: Opracowanie założeń, prototypu oraz pilotażowe wdrożenie systemu do zapisywania i monitorowania osiągnięć dydaktycznych pracowników w[...]

Zaangażuj osoby studiujące

W Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki w ramach Systemu Wsparcia Dydaktyki oferujemy dydaktykom i dydaktyczkom AGH różne formy wsparcia rozwoju ich kompetencji do nauczania. Wyniki badań doświadczeń, jakie przeprowadziliśmy w czerwcu 2022 roku, pokazują, że jedną z częściej wskazywanych trudności z jakimi spotykają się osoby prowadzące zajęcia jest brak zaangażowania i motywacji ze strony[...]

IX Konferencja eTEE 19-20.09.23

Po raz dziewiąty spotykamy się – tym razem w Akademii Górniczo – Hutniczej im. St. Staszica w Krakowie AGH – aby porozmawiać o e-technologiach w kształceniu inżynierów. Okrzepliśmy po cyfrowej, pandemicznej rewolucji, aby może nieco krytyczniej, ale na pewno bardziej świadomie, zmieniać dydaktykę przy wsparciu technologii. 

Dwa wiodące tematy tegorocznego spotkania nie pojawiają się przypadkowo. 

[...]

Dzień #3 wizyta studyjna w University of Galway

Uczenie przez doświadczanie

Zwieńczeniem naszej wizyty studyjnej były odwiedziny w The Irish Centre for Applied Patient Safety and Simulation (ICAPSS).

W centrum pracuje zespół lekarzy klinicznych z zespołu opieki zdrowotnej Uniwersytetu Saolta oraz badaczy i naukowców z Uniwersytetu w Galway. Centrum prowadzi głównie działalność edukacyjną i badawczą, opartą na tworzeniu symulacji opieki zdrowotnej, na wszystkich[...]

Dzień #2 wizyta studyjna w University of Galway

Innowacje edukacyjne

Drugi dzień naszej wizyty studyjnej rozpoczęliśmy od spotkania z  Eileen Kennedy w  MakerSpace. Ta wyjątkowa przestrzeń mieści się na terenie biblioteki uniwersyteckiej. MakerSpace to przyjazna przestrzeń, w której można wspólnie projektować, tworzyć, prototypować i eksperymentować przy użyciu różnorodnych narzędzi, m.in. drukarki 3D, laserowej wycinarki, dronów, gogli VR. Sprzęt wypożyczany jest na kartę biblioteczną. 

[...]
Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej