ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Projektowanie w dydaktyce

Edycja 3
Kurs stacjonarny/online
10 godz. dydaktycznych
5.00
ocena uczestników

24.09-30.09.2025

Proces dydaktyczny to systematyczne, planowe i zamierzone działanie edukacyjne. Może je inicjować zarówno osoba prowadząca, jak i ucząca się. Jest to aktywność nastawiona na osiągnięcie konkretnych efektów kształcenia. Projektując zajęcia dydaktyczne warto pamiętać o spójności wyznaczonych celów edukacyjnych, wybranych metodach nauczania oraz sposobach oceniania. Dodatkowo, istotne jest uwzględnienie specyfiki uczenia się osób, dla których przygotowujemy zajęcia.

Chcesz udoskonalić swój warsztat dydaktyczny w zakresie projektowania zajęć dydaktycznych? To szkolenie jest dla Ciebie. Zapraszam!

Podczas szkolenia:

  • dowiesz się jak planować zajęcia dydaktyczne z uwzględnieniem specyfiki uczenia się osób dorosłych
  • poznasz koncepcję spójności celów, metod nauczania i sposobów oceniania (ang. alignment)
  • zaprojektujesz scenariusz zajęć dydaktycznych z uwzględnieniem efektów kształcenia

Warunki ukończenia szkolenia: zostaną podane wkrótce

Termin szkolenia: 24.09.2025-30.09.2025
Forma: mieszana (część online i stacjonarny warsztat)
Warsztat poprzedzony jest samodzielną pracą online na platformie UPeL
Praca na UPeL: [przed warsztatem] termin wkrótce
Warsztaty stacjonarne: 30.09.2025 (CELIID, Czarnowiejska 50b, III PIĘTRO, sala PODDASZE)
Potwierdzenie: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie: Kamila Gandecka
Zapytaj o szczegóły: kgandecka@agh.edu.pl

 

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza (IDUB). W szkoleniu mogą wziąć udział wyłącznie osoby zatrudnione w AGH w roli dydaktycznej lub naukowo-dydaktycznej. Wypełnienie formularza zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją zasad udziału w programie doskonalenia kompetencji dydaktycznych.

 

 

Może Cię też zainteresować

Wasze rekomendacje

Gorąco polecam szkolenie! Można poznać nowe metody pracy ze studentami, a także wymienić się swoim doświadczeniem z innymi uczestnikami kursu.

To szkolenie porządkuje wiedzę i daje jasną odpowiedź na pytanie jak dobrze projektować własne zajęcia.

Szkolenie w jasny sposób pokazuje jak zmierzyć się z planowaniem zajęć. Już wiem jak zmieścić się w czasie i zrealizować zamierzone cele kształcenia.

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej