ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Artykuły

OBS Studio, czyli jak nagrać swój webinar?

Nagrywanie wykładów czy spotkań online nie jest konieczne do wykazania, że zajęcia ze studentami się odbyły.

Jeśli chcesz nagrać swój webinar i dysponować nim po przeprowadzonych zajęciach online, skorzystaj z rekomendowanego przez nas OBS Studio. Ten darmowy program do przechwytywania i nagrywania ekranów pozwoli ci zarchiwizować webinar lub udostępnić go studentom w formie pliku wideo.

Program można pobrać na platformy[...]

Jak organizować i prowadzić zajęcia online?

W związku z decyzją o odwołaniu zajęć na Uczelni w dniach 11.03 – 25.03 (z perspektywą ew. przedłużenia), kluczowa staje się komunikacja zdalna. Na szczęście, nie brakuje możliwości pozostania w kontakcie ze studentami, innymi prowadzącymi, organizacji pracy, a nawet realizowania dalej działań edukacyjnych w formie online.

Poniżej zebraliśmy rozwiązania dostępne w AGH, które mogą pomóc[...]

Sposoby na wypalenie zawodowe (webinar)

Łatwopalni nauczyciele akademiccy, którzy stali się ofiarami płomieni wypalenia zawodowego, mają dwie możliwości – albo odejść w urnie, albo odrodzić się z popiołu niczym feniks. Webinar poświęcony będzie przedstawieniu mózgowego mechanizmu wypalenia zawodowego, ale przede wszystkim praktycznych i sprawdzonych sposobów na to, jak pozostając nauczycielem, odzyskać motywację oraz satysfakcję z uczenia.

Jeśli obawiacie się, że[...]

Kompetencje cyfrowe w uczelniach

Rozpoczęliśmy nowy projekt w ramach programu Erasmus+, którego celem jest stworzenie strategii rozwoju kompetencji cyfrowych na uczelniach w kontekście całego procesu kształcenia. Strategia będzie mogła służyć jako model dla innych uczelni, które stawiają na doskonalenie kompetencji medialnych i cyfrowych swoich pracowników dydaktycznych.

Uczelnie stoją przed wyzwaniem związanym z cyfrową transformacją i potrzebą wspierania kompetencji cyfrowych i[...]

Grupy na Moodle (webinar 22.4.2020)

Grupy na Moodle to doskonałe narzędzie pozwalające na efektywną organizację pracy studentów i prowadzącego. Z całego wachlarza możliwości jakie daje Moodle warto znać te, które pozwalają na sprawne zarządzanie dostępem do treści, efektywne komunikowanie się ze studentami i szybką informację zwrotną do ich zadań.

Podczas webinaru pokażę, w jaki sposób wykorzystać ustawienia związane z grupami,[...]

Na początku była motywacja (webinar)

Każdy nauczyciele wie, że istnieją dwie drogi motywowania studentów – pierwsza z nich oparta jest na wizji straty, a druga na wizji korzyści. Jednak powstająca w mózgu motywacja wcale nie jest oparta wyłącznie na unikaniu kija lub pogoni za marchewką.

Dla przykładu, podejmując decyzję określamy nie tylko wielkość potencjalnej nagrody i kary, ale również ich[...]

Jak radzić sobie z nagłymi zmianami? (webinar)

Każdy z nas ma swój sposób na radzenie sobie z koniecznością wprowadzenia zmian. Ostatni czas nie szczędzi nam nagłych zwrotów akcji. A za tym idzie poczucie utraty kontroli i stres. Czy wiesz, jak można sobie z tym poradzić? A może masz swój sprawdzony patent i chciałbyś się nim podzielić? Chętnie go poznam. A plan na[...]

Zamiana wykładów na webinary

Inspiratorka: dr inż. Anna Borowiec (Wydział Górnictwa i Geoinżynierii AGH), prowadzi zajęcia w języku polskim i angielskim z dziedziny Geotechniki i Mechaniki Budowli oraz webinary na platformie Clickmeeting dostarczanej przez Centrum e-Learningu AGH.

Jak zaczęła się Pani historia z webinarami?

Brałam udział w webinarze międzynarodowym i wywarł na mnie duże wrażenie. Już od dłuższego czasu[...]

Mapa dydaktyczna

Przed nami piękna droga w nowym semestrze akademickim! Pisaliśmy już o tym na naszym blogu tutaj.

Na każdą długą i ekscytującą ekspedycję warto zabrać ze sobą mapę. Narzędzie, które pozwoli planować nam nasze kroki i dzięki któremu nie ominiemy w podróży żadnej atrakcji, która nas naprawdę interesuje!

Ścieżka jest malownicza i biegnie zawsze wzdłuż dwóch[...]

Wykonaj Rentgen Otwartych Zasobów!

Co ma wspólnego rentgen, operacja i skalpel z otwartymi zasobami? Możesz się tego dowiedzieć na ekspresowym szkoleniu online Rentgen Otwartych Zasobów.

Kurs trwa tylko 5 dni (2-6 marca). Każdego dnia wykonasz jedno lub dwa małe wyzwania dotyczące tematyki otwartych zasobów, które nie powinny zająć więcej niż 1 godzinę.

W trakcie kursu będzie okazja wykonać rentgen,[...]

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej