ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English
Tutoriale
A-Z

Archiwizuję zakończony kurs

Badge jako warunek przyznania innej odznaki

Baza pytań

Blok “status ukończenia kursu”

Chcę usunąć kurs

Definiuję podział na grupy

Definiuję własne sposoby obliczania ocen

Dodaję aktywności i materiały H5P

Dodaję bloki w szufladzie bocznej

Dodaję forum

Dodaję i ustawiam lekcję

Dodaję i ustawiam Warsztat

Dodaję i ustawiam wiki

Dodaję i ustawiam zadanie

Dodaję kategorie ocen w Dzienniku Ocen

Dodaję książkę

Dodaję ocenę za aktywności spoza kursu

Dodaję odznakę

Dodaję plik

Dodaję przejrzysty graficznie Postęp ukończenia

Dodaję pytania losowe w teście

Dodaję pytania przez Bazę Pytań

Dodaję pytanie jedno- i wielokrotnego wyboru

Dodaję pytanie numeryczne

Dodaje pytanie Przeciągnij i upuść na obrazek

Dodaję pytanie typu dopasowanie

Dodaję pytanie typu esej

Dodaję pytanie typu krótka odpowiedź

Dodaję pytanie typu prawda-fałsz

Dodaję stronę

Dodaję tekst i media (dawniej Etykieta)

Dokonuję wyboru w imieniu studentów [Głosowanie]

Eksportuję oceny z dziennika

Filtruję oceny wg grup

Formatuję tekst w celu ułatwienia nauki – wtyczka C4L

Gdy oceny nie wyświetlają się w Dzienniku Ocen

Importuję kurs/elementy kursu do innego kursu

Kopiuję Bazę Pytań do innego kursu

Kwestionariusz – dodaję pytania

Kwestionariusz – dodaję pytania z uwzględnieniem skali Osgooda

Kwestionariusz – ustawiam aktywność do ewaluacji zajęć

Kwestionariusz – zbieram i analizuję opinie studentów o zajęciach

Loguję się do UPeL

Mam kurs. Chcę go prowadzić z nową grupą

Mieszam kolejność pytań w teście

Nagrywam wiadomości głosowe

Nie widzę przesłanych zadań

Oceniam zadania grupowe

Oceniam zadania za pomocą adnotacji pdf

Oceniam zadania zaawansowanymi metodami

Odpowiadam na pytania otwarte z załącznikiem

Pobieram wyniki ocen z Testu

Projektuję zaawansowane metody oceniania

Przegląd zasobów i aktywności

Przeglądam zadania według filtrów

Przypisuję aktywności do grup

Przyznaję odznaki w kursie

Przyznaję punkty ujemne w Tabeli Kryteriów

Ręczne oceniam pytania otwarte typu esej

Safe Exam Browser – instrukcja dla studentów

Safe Exam Browser (SEB) – instrukcja

Samodzielne odznaczam obecność studentom [Frekwencja]

Sprawdzam obecność [Frekwencja]

Test-samouczek: typowe ustawienia

Tworzę grupy

Tworzę kopię zapasową kursu

Tworzę test i dodaję do niego pytania

Udostępniam grupie aktywności na szczególnych zasadach

Udostępniam test na szczególnych zasadach

Udostępniam, ale nie pokazuję elementów na stronie kursu

Ukrywam zadania lub oceny w Dzienniku Ocen

Umieszczam blok w panelu górnym na głównej stronie

Ustawiam obserwację forum zamiast subskrypcji na maila

Ustawiam samodzielne zapisy

Ustawiam samodzielne zapisy z przypisaniem do grup

Ustawiam sposoby zliczania ocen

Ustawiam wspólne warunki zaliczenia aktywności

Usuwam z kursu wielu użytkowników naraz

W trakcie tworzenia Kwestionariusza zwracam szczególną uwagę na…

Włączam motyw jasny/ciemny

Włączam ocenianie zadania dla grup

Włączam śledzenie ukończenia pracy

Włączam/wyłączam widoczność Dziennika Ocen

Wprowadzam znaki specjalne i formuły matematyczne w edytorze tekstu

Wybieram edytor tekstu

Wyświetlam oceny zgodnie z regulaminem studiów AGH

Zakładam nowy kurs

Zapisuję 2. osobę prowadzącą

Zapisuję ręcznie osoby studiujące

Zaznaczam zaliczenie aktywności przez studentów

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej